Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پس از مدتی سکوت، دوباره علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شلکه سه سیما در مصاحبه‌ای جنجالی، ادعا‌های جدیدی را از توافق با اسکوچیچ تا دخالت اطرافیان وزیر در استقلال گفت.

اخبار ورزشی- او ابتدا درباره جدایی زودهنگام‌اش از مدیریت استقلال پیش از حضور احمد سعادتمند گفت: من هر زمانی احساس کرده ام نمی‌توانم کاری را به درستی انجام بدهم هیچگاه صندلی را اشغال نخواهم کرد، مخصوصا در استقلال که من زندگی خود را در آن گذاشته ام و این را هم باید بگویم که من متاسفانه به دلیل جلسات ممتد در سری‌های اول مبتلا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه گفت کرونا تنها دلیل جدایی‌اش از استقلال نبوده، افزود: مریضی کرونا شکستگی دست یا پا نبود که بتوانم با آن کار کنم؛ اگر می‌دانستم که فوتبال آن زمان تعطیل خواهد شد می‌ماندم ما ۱۰ یا ۱۵ تا شکایت خارجی داشتم که ظرف یک هفته باید حل می‌شدند و شرایط بدی هم بود، من هر زمانی به استقلال آمدم شرایط خوب نبوده است. الان شرایط بیان یکسری صحبت‌ها نیست و تیم به حاشیه می‌رود.

مدیرعامل سابق استقلال درباره انتخاب جانشین استراماچونی گفت: من گفتم که همه مشکلات ما وزیر نیست، اما تیتر زدند که گفته ام مشکل استقلال وزیر نیست، ما بازیکنان بزرگی همچون وریا داریم؛ وقتی فرهاد مجیدی گفت که من سرمربی نمی‌شوم سه گزینه اسکوچیچ، تقوی و نکونام مدنظر من بود، ما با اسکوچیچ تمام کرده بودیم! اسکوچیچ مربی کمی نبود و الان مربی تیم ملی است، اما یک فعل و انفعالاتی شد و نگذاشتند این اتفاق بیفتد، آقای موسوی این کار را نکرد، کسانی دیگر تصمیم گیرنده بودند که روابط نزدیکی با وزیر داشتند.

وی خطاب به فرهاد مجیدی گفت: فرهاد، تو فرهاد خودت باش تیم ما خیلی خوب است، ما می‌توانیم قهرمان حذفی شویم، این تیم اگر بخواهد می‌تواند هر تیمی را بزند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره نماد ۴ آبی‌ها و حواشی اخیر نیز گفت: عدد ۴ برای ما است و ۴ ما خارجی است، این دوستان ما یک دهه جام ندیدند؛ پوکر ما رو در رو مستقیم با پرسپولیس بوده است، ما در آسیا چهار بار به فینال آسیا رفتیم و آن‌ها هم قهرمان ایران شدند.

وی در پایان افزود: در ساختار وزارت خانه افرادی هستند که دوست دارند در استقلال دخالت بی‌جا کنند، من به وزیر گفتم که افراد اطرافت در استقلال دخالت می‌کنند؛ چرا برخی‌ها امروز می‌آیند و فردا می‌روند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی فتح الله زاده باشگاه استقلال اسکوچیچ فرهاد مجیدی استقلال استقلال باشگاه استقلال تیم ملی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بدون اشاره به جزئیات بیشتری در خصوص مذاکرات آتش‌بس غزه اعلام کرد: «مذاکرات در مرحله حساسی است و ما تا جایی که ممکن است در تلاش هستیم تا موانع را برطرف کنیم». 

به گزارش گاردین، قطر بار‌ها در مورد چشم انداز توافق ابراز امیدواری کرده است. این در حالی است که مذاکرات برای آزادی گروگان‌ها از نوامبر سال گذشته تاکنون ادامه داشته است.

عزت الرشق یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس روز دوشنبه در خصوص مواضع رژیم صهیونیستی در مذاکرات گفت که این رژیم به دنبال «توافق موقتی برای آزادی زندانیان خود است تا پس از آن جنگ و نابودی را از سر بگیرد».

 وی در ادامه تاکید کرد که حماس به مواضع خود در خصوص خروج کامل ارتش اشغالگر و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود پایبند است.

شبکه ان بی سی نیوز پیش از این مدعی شده بود مذاکرات آتش‌بس غزه تقریبا متوقف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • فیلم/ اظهارات وزیر صمت درباره واردات خودروهای دست دوم