Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقاء از گروه های سرود فعال کانون های مساجد استان خواست تا مشارکت بهتر و بیشتری در سومین جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» داشته باشند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سومین دوره جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در حال برگزاری است و گروه های سرود فعال کانون های مساجد در این جشنواره مشارکت بهتر و بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در 2 گروه سنی ویژه پسران 9 تا 13 سال و 14 تا 18 سال به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: جهت حضور در جشنواره و دریافت آیین نامه نام گروه سرود خود را به شماره 6600099863 پیامک کنید.

 

سقاء تاکید کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را تا 15 شهریور ماه سال جاری از طریق شبکه های اجتماعی به نشانی @taranome_elahi ارسال کنند و یا برای اطلاع از شرایط جشنواره به نشانی www.namaz.ir مراجعه کنند.

 

وی افزود: گروه های سرود کانون های مساجد استان اردبیل تاکنون درخشش بسیار خوبی در جشنواره های مختلف و برنامه های فرهنگی داشته اند و امیدواریم بتوانیم در این جشنواره نیز مشارکت خوب فعالان کانون های مساجد را شاهد باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: مشارکت نوجوانان و جوانان در گروه های سرود کانون های مساجد بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ابزار هنر به ویژه سرود این اقشار را به سمت مساجد سوق دهیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: گروه های سرود کانون مساجد اجرای گروه های سرود گروه های سرود بچه های مسجد گروه های سرود اردبیل کانون های مساجد گروه های سرود مساجد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب