Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه نهایی هیأت داوران جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، فناوری و مؤسسات تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در بخشی از این جشنواره از سوی حسین افخمی، استاد گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس هیات داوران جشنواره قرائت شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، بیانیه نهایی هیأت داوران جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، فناوری و مؤسسات تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در بخشی از این جشنواره از سوی حسین افخمی، استاد گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس هیات داوران جشنواره قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
ن والقلم و مایسطرون
با عرض سلام، ادب و احترام به محضر میهمانان ارجمند، مسئولان، مدعوین و همه بزرگوارانی که به صورت حضوری و غیرحضوری در این مراسم، شرف حضور دارند؛ گرامی می‌داریم یاد و نام مردان و زنان تلاشگری که سبب اعتلای جایگاه روابط عمومی در جهان و میهن اسلامی‌مان شده و امروز شاهد بالندگی بیش از پیش این درخت تنومند در عرصه ارتباطات و رسانه هستیم.

هیات داوران این جشنواره، پیش از هر چیز بر خود لازم می‌داند از زحمات مجموعه اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل اقدام در برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، فناوری و موسسات تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکر و قدردانی نماید. امیدواریم با توجه به نتایج حاصل از این دوره با برنامه ریزی های مستمری که با هدف ارتقای هر چه بیشتر روابط عمومی های مجموعه بزرگ آموزش عالی انجام خواهد شد گام های بلندتری برداشته شود.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به دلیل حساسیت موضوع و گستردگی بسیار زیاد آثار و همچنین تعدد شرکت کنندگان در جشنواره، توسط گروهی از اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه رسانه و پیشکسوتان در عرصه داوری جشنواره های رسانه ای به صورت چندمرحله ای و چندنفره، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است اما بدون شک، هیات داوران خود را عاری از خطا نمی‌دانند.

در کلیه مراحل، اصل محرمانگی و حفظ هویت برگزیده ها رعایت گردیده و خداوند را شاکر هستیم که در این خصوص توسط هیچ فرد یا نهادی، جهت اعمال نفوذ یا نظرات، مورد فشار و تحمیل قرار نگرفته و در کمال سلامت اخلاق، نسبت به انجام داوری، اقدام نموده‌ایم.

از سوی دیگر با توجه به شعار اصلی جشنواره مبنی بر «مدیریت سبز» با افتخار اعلام می‌نماییم که در تمام مراحل داوری و جلسات مربوطه، حتی یک برگ کاغذ هم مصرف نشده و کلیه مراحل داوری به صورت الکترونیکی و جمع آوری نتایج نیز با نرم‌افزارهای رایانه‌ای صورت پذیرفت تا ما هم نقش کوچکی در گسترش مدیریت سبز، ایفا نماییم.

در مجموع شرکت‌کنندگان شامل ۱۰۲ دانشگاه، پژوهشگاه، پارک علم و فناوری و مؤسسات و مراکز تابعه وزارت علوم بودند که حدود ۵ هزار اثر به دبیرخانه رسیده و به صورت دقیق و کامل، مورد ارزیابی و داوری چندمرحله‌ای قرار گرفته است.

نتایج داوری پس از مراحل جمع بندی و اجماع هیأت عالی داوران، نهایی گردید و به صورت پلمپ شده تحویل مجریان جشنواره شد که در ادامه مراسم، به سمع و نظر عزیزان خواهد رسید.

درنهایت، هیات داوران موارد زیر را به عنوان پیشنهاد، ارائه می‌نماید:

۱- تدوین برنامه های مناسب و عملیاتی از سوی روابط عمومی های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در جهت تقویت نقاط قوت و رفع ضعف های موجود در عملکرد و فعالیت های آنها مبتنی بر نتایج کسب شده در جشنواره

۲- برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی کارشناسان و مدیران روابط عمومی بصورت استانی جهت تعمیق مفاهیم و مبانی روابط عمومی و ارتباطات

۳- شفاف سازی هرچه بیشتر محورهای جشنواره و مؤلفه‌های ارزیابی برای شرکت‌کنندگان جهت نزدیکتر شدن آراء و نظرات

۴- اجتناب از ارسال آثار بیش از حد مجاز یا آثار غیرمرتبط، توسط شرکت‌کنندگان

۵- الزام به شرکت هرچه بیشتر و منظم‌تر شرکت کنندگان به منظور ارزیابی منصفانه

۶- انجام رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان براساس امتیازات کسب شده و اعلان عمومی

۷- راه‌اندازی دبیرخانه دائمی، سامانه الکترونیکی و برگزاری جشنواره به صورت سالانه

۸- برخی آثار ارسال شده به جشنواره در بخش های مختلف چندان دارای نظم مناسب نبودند و از آنجا که در بیشتر نمونه ها رعایت شاخص‌های مربوط صورت نگرفته بود، لذا لازم است در این زمینه نیز تمهیدات اثر بخش تری نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی خاص پیش بینی شود.

در پایان ضمن تشکر مجدد از کلیه شرکت‌کنندگان، مجریان جشنواره و حاضران در این جلسه، از خداوند متعال برای مردم شریف ایران در شرایط بحران کنونی ناشی از بیماری کرونا، سلامت، سعادت و طول عمر با عزت مسئلت داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری وزارت علوم جشنواره بیانیه دانشگاه تهران جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها تحقیقات و فناوری داوران جشنواره شرکت کنندگان هیات داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این خوابگاه  فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.
این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متره افتتاح شد.
دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت آقای  پورفخر، از نکوکاران استان سمنان تامین شده است .

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و ... چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
دکتر سعدالدین تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.
رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

همچنین با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  از شش محصول شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد.
این محصولات شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی محصول شرکت دانش بنیان ره نو صنعت کومش، تولید کننده تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابر جاذب پالاسیل (گرید روغن) محصول شرکت دانش بنیان نانو ترکیب سمن دارا، هواساز دو مرحله‌ای محصول شرکت دانش بنیان توسعه فناوری‌های سبزبهساز، گالینگور سنتی محصول مجموعه فناور سورتا و مینی بوس بین شهری نامیک محصول شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه افرا بود.

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • امروز هوش مصنوعی و رباتیک به عنوان پیش برنده‌های علم و فناوری در دنیا مطرح است + فیلم
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد