Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین  لرستان، حسنی خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه، اهتمام و جدیت پیمانکار در پیشرفت کاری پروژه شدند.

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این بازدید ضمن رضایت از روند کاری پروژه، تاکید ویژه داشتند که می بایست فاز اول این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۹ با ظرفیت هزار راس تلیسه اصیل به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت؛ جهت تکمیل تاسیسات این پروژه به ۷۰میلیارد تومان اعتبار و جهت خرید دام به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز میباشد.

 حسنی مقدم در پایان این بازدید با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید و برنامه های اقتصاد مقاومتی ، تسریع در روند تکمیل و به بهره برداری رساندن این پروژه را در شکوفایی اقتصاد استان و اشتغالزایی برای جوانان شهرستان دلفان را ضروری دانست و خواستار مشارکت و همراهی مجموعه استان به ویژه حمایت و توجه استاندار محترم استان در تکمیل این پروژه شد.

کد خبر 1410054

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از این پروژه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین این شهرستان حضور داشتند، گفت: پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان به منظور جبران کمبود آب شهر‌های اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد در مواقع اضطراری در حال اجرا است.

او اعتبار این پروژه را ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۸ درصد است، ادامه داد: خط انتقال آب این پروژه ۳۴ کیلومتر است که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن با لوله چدن داکتیل با قطر ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلی متر اجرا شده است.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید به بررسی روند پیشرفت خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به این شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم این خط انتقال آب که می‌تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، تا قبل از شروع فصل تابستان و پیک مصرف آب به پایان برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • زباله‌سوز ۶۰۰۰ تنی به تهران می‌آید
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری