Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز سه‌شنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: از این تعداد پروژه یکهزار و ۵۰۰ واحد در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه بهره‌برداری می‌شود و عملیات اجرایی یکهزار واحد مسکن محرومان جدید در چهارمحال و بختیاری در این سفر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امسال برای راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و در صورت جذب این اعتبار، چهار هزار میلیارد ریال دیگر برای این طرح اختصاص داده می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حفظ و تخصیص ردیف اعتباری طرح انتقال آب بن به بروجن، اختصاص اعتبار برای احداث جاده‌های مواصلاتی، آبرسانی سیار به مناطق روستایی و عشایری، اختصاص اعتبار ویژه تجهیز زمین‌های کشاورزی به شبکه آبیاری نوین و مطالعه ۴۷ روستای در معرض خطر در سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری مورد تاکید قرار گرفت.
وی گفت: با حضور معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه بر ای اجرای ۴۶ پروژه در استان تفاهمنامه منعقد می‌شود و برای اجرای این پروژه‌ها ۲۲ هزار میلیارد ریال از منابع دولتی، بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه اختصاص می‌یابد.
گفتنی است،  محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری طرحهای اقتصادی مقاومتی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

۴۶

کد خبر 1410057

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم

حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم گفت : در همین خصوص ۲۰۰ هکتار از پهنه مجاور روستای طایقان جهت احداث واحد‌های ویلایی یک‌طبقه اختصاص پیدا کرده‌است.

وی گفت: ۵۵۰ هکتار نیز در پهنه مجاور شهر قنوات برای اجرای این طرح انتخاب شد.

وی همچنین عنوان کرد: در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته‌است.

زنجیرانی فراهانی اضافه کرد: ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت.

وی سایت پرنیان را بزرگ‌ترین سایت از نظر تخصیص اراضی نهضت ملی مسکن استان قم نام برد و گفت: در این سایت ۲ هزار و ۴۷۶ هکتار زمین در اختیار راه و شهرسازی قم قرار گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت