Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه مرزی «پسابندر» شهرستان چابهار پس از مدتها پیگیری توسط هیات دولت تصویب شد که ظرفیت بسیار مهم و ارزشمندی برای توسعه این استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در نشست با مجمع امنای بنیاد همدلان آینده نگر سیستان و بلوچستان «هاسب» اظهار داشت: با وجود مطالعات طرح توسعه محور شرق در دو مرحله هیچگاه بودجه‌های ملی برای این طرح تخصیص نیافته بود اما امروز تحولات ارزشمندی در استان رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش ما این است که زمان اجرای پروژه‌های جدید را کوتاه‌تر و اولویت‌ها را بر اساس زود بازده بودن و به ثمر رسیدن تعریف کنیم تا اثرات آنها در زندگی مردم ملموس باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان بیش از ۱۱.۵ درصد مساحت و حدود ۲۰ درصد مرزهای کشور را دارد ولی هرگز سهم اعتباراتش از بودجه کشور متناسب با واقعیت‌های آن نبوده از طرفی به دلیل نبود پیمانکاران توانمند عملاً درآمدها در استان سرمایه‌گذاری و گردش پولی انجام نمی‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چابهار بازارچه مرزی پسابندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان، که با حضور وزیر کشور در کنارک برگزار شد، افزود: با تلاش بی‌وقفه سرمایه‌گذار بخش خصوصی و کارکنان این شرکت فاز اول کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک طی ۱۵ ساعت کار مداوم وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه مخازن ذخیره آب ساکنان چابهار و کنارک آبگیری و هیچ مشکلی بابت تأمین آب ساکنان این شهرها برای ۲۴ ساعت آینده وجود نخواهد داشت، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، فاز دوم آب‌شیرین‌کن نیز، پس از احیای تابلوهای برق تا صبح پنج‌شنبه وارد مدار شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر بر اساس برآوردهای اولیه، شبکه آب ۷۸ روستا به دلیل طغیان رودخانه‌ها، تخریب چاه‌ها و منابع تولید و همچنین شکستگی خطوط انتقال آب از مدار خارج شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بسته بودن بخش اعظمی از مسیرهای مواصلاتی روستایی و عدم دسترسی به روستاها امکان افزایش روستاهای دچار اختلال وجود دارد.

کد خبر 6081583

دیگر خبرها

  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد