Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@23:47:37 GMT

سخنگوی دولت: برجام کارکرد خود را از دست داده است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۲۹۰

سخنگوی دولت: برجام کارکرد خود را از دست داده است

به گزارش مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری اظهار کرد: ما در دوره بی‌نظیری در تاریخ معاصر ایران قرار داریم. تا به حال این اندازه بدخواهان ایران در منطقه و جهان برسر کار نبودند. فشار تحریم های آمریکا علیه ایران به هیچ کشوری تاکنون تحمیل نشده است.

ربیعی تاکید کرد: نیازمند تمرکز بر مسائل اصلی و هم افزایی میان همه ارکان نظام و آحاد جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل همیشه مقام معظم رهبری توصیه هایی را به همه قوا تاکید کردند و جلسه سران قوا جلوه عالی تصمیم و بنای سران قوا برای کار همدلانه و فهم مشترک برای حل مشکلات بود. دولت آمادگی دارد بر سر مسائل مختلف و مواردی که مد نظر رهبر انقلاب بوده است با نعامل با قوای دیگر محقق کند.

وی افزود: دولت با احساس مسئولیت همه را دعوت به همکاری می‌کند تا با هم افزایی قوا و با ظرفیت‌سازی های جدید از پس مشکلات برآئیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در هفته ای که گذشت مهمترین جلسه ما جلسه سران سه قوه بود و ترسیمی از وضعیت اقتصادی و برنامه های رو به آینده در این جلسه مطرح شد.

ربیعی با اشاره به پنجمین سالگرد برجام اظهار کرد: به دلیل خروج آمریکا از برجام این توافق کارکرد خودش را برای مردم از دست داد و سبب شد عده‌ای قضاوت غیرمنصفانه‌ای از برجام کنند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نگذاشتند مردم ایران از فواید برجام بهره مند شوند. نقض برجام نمی‌تواند واقعیتی را تغییر بدهد و ما ثابت کردیم چیزی برای مخفی کردن نداریم.

ادامه دارد ...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد

سخنگوی دولت اعلام کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد.

به گزارش ایسنا،‌ علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت:  به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای به‌روزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه این جرایم متناسب با نرخ تورم به‌‎روزرسانی شد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • سخنگوی دولت: مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد