Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش ممی در رونق کسب‌وکار و مطالبه گری داشته باشند که انتظار می‌رود شاهد ایفای این نقش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی افزود: همه قوا برای گذر از شرایط فعلی کشور در کنار هم حرکت کنند.

وی اضافه کرد: همه باید خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بدانیم و توان خود را برای توسعه کشور به کار بگیریم.

گراوند با تاکید بر رفع موانع موجود اداری و بانکی در مسیر رونق تولید در استان اظهار داشت: به منظور رونق فضای کسب و کار در استان، متقاضیان کار و اشتغال نباید در پیچ و خم‌های اداری و بانکی گرفتار شوند.

وی بیان کرد: به منظور تقویت فضای کسب و کار در استان همه دستگاه‌های اداری و بانکی با تعامل و همدلی مسیر رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به احکام صادره از سوی رئیس کل بانک مرکزی برای نخبگان بانکی استان‌ها اضافه کرد: اعضای نخبگان بانکی استان بوشهر راهکارهای لازم برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و رونق تولید در استان را شناسایی و عملیاتی کنند. روند پیشرفت و توسعه کشور با اختلال مواجه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به فضای همدلی و تعامل در استان گفت: اکنون کشور در سخت‌ترین شرایط مالی کشور قرار دارد لذا باید ندای وحدت، برادری و همدلی و در مسیر خواسته رهبری که اتحاد و انسجام است حرکت کنیم.

گراوند با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارنامه‌ای قابل دفاع و با افتخار دارد، بیان داشت: با وجود همه مشکلات و تنگناها، کارهای صورت گرفته در حوزه‌های مختلف در استان بی نظیر است، کسانی که عینک خدایی داشته باشند می‌بینند که عملکرد دولت قابل تقدیر و ستایش است.

وی اضافه کرد: نگاه و عینک سیاسی را کنار بگذاریم تا مسیر توسعه کشور روند رو به رشد پیشرفت را ادامه دهد.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تغییر رویه صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی گفت: همه دستگاه‌های نظارتی برای توسعه استان باید پای کار باشند.

کد خبر 4973855

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند استانداری بوشهر ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون حکم حسین عبداللهی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات به وی تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، عبداللهی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد و پیش از این مسئولیت های متعددی از جمله رییس اداره بودجه دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، رییس اداره برنامه ریزی دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، معاون برنامه ریزی فرمانداری شبستر و فرماندار شبستر را عهده دار بوده است.

مجید سلیمی عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون نیز از سوی مدیر عامل بانک حکم خود را دریافت نمود. سلیمی طی بیش از یک دهه مسئولیت اداره کل تدارکات و خدمات را در بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • نظم جدید در غرب آسیا با نقش‌آفرینی ایران
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • الگوی مطالبه‌گری در چارچوب قانون
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون