Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:21:19 GMT

کرمان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۳۶۹

کرمان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود

سیدمهران عالم‌زاده شامگاه دوشنبه در آیینی که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، با بیان این‌که ساخت بوستان شب‌بو از سال گذشته شروع و در سال‌جاری تکمیل شده است، مساحت این بوستان را ۲۷۰۰ مترمربع دانست.

وی همچنین از طراحی و اجرای مسیرهایی برای تسهیل رفت‌وآمد افراد دارای معلولیت خبر داد و تصریح کرد: تمام اختلاف‌سطح‌ها با رمپِ استاندارد، مناسب‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار کرمان در خصوص طراحی بوستان شب‌بو گفت: این بوستان به‌صورت فضامحور طراحی شده و تمام آیتم‌های لازم در آن در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۲ کرمان نیز در حاشیه افتتاح بوستان شب‌بو، هدف از اجرای این بوستان را پایین‌بودن سرانۀ فضای سبز در منطقه دو دانست و گفت: تمام اقدامات عمرانی، زیباسازی و تجهیز این بوستان توسط حوزه‌های خدمات شهری و حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه دو انجام شده است.

رضا خیاط‌زاده با اشاره به اینکه طراحی این بوستان ازسوی مشاور مناسب‌سازی شهر برای معلولان مورد تأیید قرار گرفته است، گفت: در طراحی و اجرای بوستان‌های جدید در منطقه ۲، برای افراد دارای معلولیت، مسیرهایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این بوستان به مجموعه وسایل بازی، وسایل تندرستی، آلاچیق، میز تنیس، آب‌نما و محوطه‌ای برای اجرای تئاتر خیابانی مجهز شده است.

طی آیینی با حضور شهردار کرمان در سومین هفته از پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح، بوستان شب‌بو در شهرک الغدیر به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها  سید مهران عالم‌ زاده کرمان شهرداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهرداری کرمان کرمان شهرداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که در سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اراک، به زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی