Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم فرماندار ایالت کالیفرنیا در مورد اعمال مجدد محدودیت های قرنطینه در مغازه ها، رستوران ها ، سالن های بدنسازی و حتی تعطیلی کارهای اداری معمولی درپی افزایش موارد ابتلا به کروناویروس، چشم انداز رشد اقتصادی آمریکا را تاریک کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تصمیم "گوین نیوسام"، فرماندار ایالت کالیفرنیا در مورد اعمال مجدد محدودیت های قرنطینه در مغازه ها، رستوران ها ، سالن های بدنسازی و حتی تعطیلی کارهای اداری معمولی درپی افزایش موارد ابتلا به کروناویروس، چشم انداز رشد اقتصادی آمریکا را تاریک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم مقامات دو منطقه بزرگ ایالت کالیفرنیا یعنی لس آنجلس و سن دیگو برای اجرای آموزش آنلاین هنگام از سرگیری کلاس ها در ماه آینده نیز موجب ابهام بیشتر آینده اقتصادی آمریکا خواهد شد چرا که این اقدام باعث می شود والدین بیش از 825 هزار دانش آموز در این دو منطقه برای بازگشت به محل کار خود از ماه آینده دچار مشکل شوند.

احتمال ابتلای 180 نفر به کرونا به‌دلیل حضور یک فرد مبتلا در کلیسایی در کالیفرنیااقتصاد آمریکا همزمان با دو رکود دست و پنچه نرم می‌کنداقتصاد آمریکا 4.8 درصد کوچک شد

ایالت کالیفرنیا با 40 میلیون نفر جمعیت، بیش از هر ایالت دیگری در این کشور شاغل دارد و تولید کالاها و خدمات آن تقریباً برابر با مجموع تولید ایالت های فلوریدا و تگزاس است. دو ایالتی که آن ها هم شاهد موج دوم شیوع کرونا بوده اند.

پس از دوره رکود بزرگ، ایالت کالیفرنیا عامل غیر قابل انکار رشد اشتغال آمریکا بوده و تقریباً بیش از هر ایالت دیگری شغل ایجاد کرده است.

در ماه مارس ، پس از تبدیل شدن به اولین ایالت آمریکا که در پاسخ به شیوع ویروس کرونا قرنطینه خانگی را تحمیل کرد، کالیفرنیا در صدر لیست آمار بیکاری و نابودی مشاغل این کشور قرار گرفت.

در ماه مارس و آوریل حدود 2.6 میلیون شغل ناپدید شدند که تقریباً برابر با تلفات شغلی در تگزاس و فلوریدا است.

البته ایده قرنطینه خانگی به منظور جلوگیری از رشد مبتلایان به این بیماری صورت گرفت. اگرچه با افت شدید اقتصادی همراه بود ولی هدف آن بهبود شرایط برای سلامت عموم مردم و بهبود سریعتر اوضاع اقتصادی بود.

انتهای پیام/

 

R1016170/P/S7,82,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ایالت کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود

رئیس‌جمهوری با اشاره به گفت‌وگوهای خود با مقام‌های پاکستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و انرژی گفت: امیدواریم توافق‌های حاصل شده در این سفر با پیگیری مقام‌های دو طرف هرچه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان روز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت) از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگ‌ترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

سید مراد علیشاه، سروزیر ایالت سند و محمدکامران خان تسوری، استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رئیس‌جمهوری ایران با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به‌ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفت‌وگوهای خود با مقام‌های پاکستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافق‌های حاصل شده در این سفر با پیگیری مقام‌های دو طرف هرچه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

سید مراد علیشاه، سروزیر ایالت سند و محمدکامران خان تسوری، استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به‌عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علایق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • ضرورت اجرایی شدن سریع‌تر توافقات ایران و پاکستان
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست