Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: کار فرهنگی در شهرستان نهبندان با توجه به سطح پراکندگی که دارد بسیار سخت است و این موضوع می‌تواند آسیب جدی به این حوزه بزند.

او افزود: هر چه زمینه و توجه به حوزه فرهنگ بیشتر شود امنیت و خدمات رسانی بیشتر می‌شود، بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان در حوزه‌های مختلف مخصوصا برنامه‌های دینی و اجتماعی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیکی با اشاره به اینکه فضای مجازی ظرفیتی را در اختیار همه گذاشته است گفت: باید از تمام ظرفیت‌های مختلف این فضا استفاده و کارگروهی شهرستانی در فضای مجازی شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید 

طرح توانمند سازی محلی در شهرستان نهبندان

فرماندار نهبندان بیان کرد: ضمن استفاده از ظرفیت دهیاران و شورا‌های اسلامی اعتبارات تخصص یافته در حوزه فرهنگی در فضا‌های مجازی هم استفاده شود تا مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان نهبندان  مورد توجه قرار گیرد.

بیکی در پایان گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرستان با اولویت بندی و برنامه ریزی جدی در مناطقی که بیشتر احساس می‌شود انجام بگیرد و از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها و افراد در تمام حوزه‌های فرهنگی برای ارتقاء سطح فرهنگ منطقه استفاده شود.

انتهای پیام /  ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه فرهنگی فضای مجازی فرمانداری نهبندان شهرستان نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترکیان شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر خیابانی منطقه‌ای شهرستان محلات با اشاره به اهمیت هنر، اظهار کرد: هنر موجب توسعه، استحکام و ماندگاری فرهنگ می‌شود و هر شهری که از ظرفیت هنرمندان، هنردوستان و اهل مطالعه، بیشتری بهره گیری کند، موفق‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: افتخار شهر به داشتن انسان‌های متفکر، کتابخانه‌ها، کتابخوانان، افرادی که برای مشاهده تئاتر و سینما هزینه می‌کنند همچنین افرادی که از ظرفیت اساتید برجسته بهره می‌برند، خواهد بود.

ترکیان افزود: افتخارات اهالی هنر بر اثر سال‌ها تلاش، ممارست و تحمل دشواری‌ها به دست می‌آید که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به الزامات و ملاحظات تئاتر خیابانی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا این آئین با باشکوه و درخور نام شهرستان برگزار شده تا هنر شهرستان ارتقا پیدا کند.

محمدجواد کاظم‌زاده، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محلات نیز در این آئین گفت: تئاتر، هنری زنده است که به طور مستقیم با مخاطب ارتباط برقرار کرده و می‌تواند اثرگذار بوده و به حل معضلات اجتماعی بپردازد.

کد خبر 6081507

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • اختصاص ۹۱ میلیارد تومان برای تملک بنا‌های تاریخی در سال ۱۴۰۲