Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

خرید و فروش اقساطی از سنت‌های دیرینه ایران و ایرانی است. با این اقدام خریداران و فروشندگان هر دو به یک میزان سود حاصل می‌کنند. خریداران می‌توانند خود را از نوسانات قیمت کالا‌ها خلاص کنند و از طرفی فروشندگان در بازار نامساعد اقتصادی می‌توانند سود دهی داشته باشند.

خرید کالای دیجیتال یکی از حوزه‌هایی است که بیش از سایر کالا‌ها دستخوش نوسان شده است؛ بنابراین باید راهی برای پر کردن شکاف بین خریداران و فروشندگان ایجاد کرد و آن راه جز خرید و فروش اقساطی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر خرید و فروش اقساطی یکی از مهمترین راه‌های سودآوری شرکت‌های بزرگ در خرید و فروش گوشی همراه است. اما چطور می‌توان خرید مطمئن داشت؟ این سوالی است که اکثر کاربران از خود می‌پرسند چراکه نمی‌توانند به راحتی به این شرکت‌ها اعتماد کنند.

همانطور که می‌دانید شوربختانه قیمت گوشی هوشمند در کشور ما و بسیاری از دیگر کشور‌ها در کنار کالای‌های دیگر دچار نوسانات چشمگیر شده است. این نوسانات قیمت باعث می‌شود افراد نتوانند برای خرید محصول خود برنامه ریزی مناسب داشته باشند، بنابراین بهترین راه خرید استفاده از شرایط اقساطی فروشگاه‌ها است. با این کار خریداران می‌توانند با پرداخت مقداری پیش پرداخت کالای مورد نیاز خود را دریافت کنند و به صورت ماهیانه الباقی هزینه را بپردازند و یا اینکه کل مبلغ را از ابتدا به صورت اقساط بپردازد، در واقع نوع اقساط بسته به شرایط شرکت‌ها و منابع مالی آن‌ها متفاوت خواهد بود. مضاف بر این برخی شرکت‌ها این شرایط را با کمک دیگر شرکت‌ها که ماهیت اقساطی دارند انجام می‌دهند. پرداخت‌های این چنینی موجب می‌شود شما در موج پر تلاطم نوسانات قیمتی قرار نگیرید.

اما هدف ما از نگارش این محتوا چیست؟

دیجی دو در کنار چند فروشگاه کالای دیجیتال از این امکان برخوردار است که از طریق دو راه شرایط خرید اقساطی محصولات را برای خریداران فراهم کند؛ بنابراین چه چیزی می‌تواند برای مشتریان بهتر از این باشد که با توجه به افزایش روز افزون قیمت گوشی‌های هوشمند، بتوانند گوشی مورد علاقه خود را خریداری کنند بی آنکه نگران نوسانات قیمتی آن باشند؟

در این زمینه سایت خرید گوشی هوشمند دیجی دو از دو راه برای فروش اقساطی خود استفاده کرده است که خرید توسط لندو و بای چک از آن دست هستند.

یکی از برند‌های پر طرفدار گوشی هوشمند نام پر آوازه کمپانی سامسونگ است. قیمت گوشی سامسونگ به مانند دیگر گوشی دچار نوسانات بسیاری شده است. پرچمداران و میانرده‌های این برند در حال حاضر دچار افزایش قیمت شده اند. اما طرفداران این برند نمی‌توانند برند دیگری را جایگزین آن کنند، البته که این دلبستگی بی دلیل نبوده. کیفیت گوشی‌های سامسونگ به قدری است که هر بیننده را خیره می‌کند. اما متقاضیان برای تصاحب یکی از مدل‌های این برند راهی جز خرید اقساطی نخواهند داشت. ما به این افراد توصیه می‌کنیم که از خرید گوشی از دیجی دو بهره‌مند شوند. این شرکت با ارائه شرایط مناسب از فروش اقساطی برخوردار است. ضمن اینکه برای رسیدن به مدال طلائی فروش اقساطی گوشی هوشمند با دو شرکت معتبر در تعامل است که می‌توانند خرید ایمن و مطمئن را به شما هدیه دهند.

یادآور شویم که این شرکت با ارائه محصولات کامل در حوزه دیجیتال توانسته پاسخگوی هر گونه نیاز مخاطبان و کاربران باشد. دیجی دو با ارائه تنوع محصولات توانسته در این زمینه به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سایت فروشگاهی کالای دیجیتال بدل شود. این سایت با اعتبار خود مجموعه جامعی از محصولات دیجیتال را فراهم کرده است؛ برای مثال شما می‌توانید برای کسب آگاهی درباره قیمت گوشی نوکیا که یک برند قدیمی، اما معتبر است و همچنین دیگر مشخصات این برند به سایت دیجی دو مراجعه کرده و از شرایط اقساطی این شرکت نیز استفاده کنید.

خرید گوشی از دیجی دو بهترین راه برای تجربه یک خرید آسان و ایمن است. علاوه بر اینکه این شرکت تلاش نموده در این زمینه نیاز کاربران را شناخته و پاسخگوی آن باشد، اطلاعات جامع و مفیدی درباره انواع محصولات از گوشی هوشمند گرفته تا انواع گجت‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خرید موبایل دیجی کالا تبلیغات نوسانات قیمت فروش اقساطی گوشی هوشمند خرید و فروش قیمت گوشی شرکت ها دیجی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیتاتو، اپل از زمان معرفی آیفون 12، گوشی‌های خود را چندان تغییر نداده است. پیش از آن نیز از سال 2017 (۱۳۹۶) شاهد ارتقای بزرگی در گوشی‌های این شرکت نبوده‌ایم و به همین دلیل، فروش این شرکت با چالش‌هایی روبه‌رو شده که نیاز به تغییر را افزایش می‌دهد. خبرنگار بلومبرگ در گزارشی می‌گوید آنچه می‌تواند به احیای فرایند رشد کوپرتینویی‌ها کمک کند، عرضه نسخه ارزان‌تری از آیفون در محدوده قیمت 250 دلار (زیر ۲۰ میلیون تومان) است تا شانس رقابت در بازارهای درحال‌توسعه را برای این شرکت فراهم کند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در این گزارش جدید ادعا می‌کند که اپل برای تغییر وضعیت خود به محصول جدیدی نیاز دارد که بتواند به‌سرعت موجب رشد این شرکت شود. سرمایه‌گذاری کوپرتینویی‌ها روی توسعه خودرو نتیجه نداد و مدت‌ها طول می‌کشد تا هدست ویژن‌پرو با کاهش قیمت بتواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند؛ اما یک آیفون واقعاً ارزان‌قیمت می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

اپل تاکنون چندبار تلاش کرده است که آیفون ارزان‌تری به بازار عرضه کند. این شرکت در سال 2013، آیفون 5C را معرفی کرد که 100 دلار از آیفون معمولی ارزان‌تر بود. در سال 2016 نیز آیفون SE با قیمت 399 دلار از راه رسید، اما قیمت این گوشی نیز در طول زمان افزایش یافت و مدل فعلی SE اکنون به قیمت 429 دلار فروش می‌رود.

اما اگر اپل می‌خواهد رقابت جدی‌تری با برندهای چینی مثل شیائومی، اوپو و Transsion در بازارهای درحال‌توسعه داشته باشد، باید آیفونی در محدود قیمت 250 دلار عرضه کند. صدالبته اگر «استیو جابز» هنوز در اپل مشغول به کار بود، احتمالاً چنین کاری انجام نمی‌داد؛ اما این استراتژی می‌تواند به رشد این شرکت کمک کند.

اپل می‌تواند با استفاده از نمایشگر LCD به‌جای OLED و کاهش تعداد دوربین‌ها، قیمت گوشی خود را پایین بیاورد. همچنین استفاده از تراشه ضعیف‌تر و حتی شاید بدنه پلاستیکی، بتواند تولید آیفون 250 دلاری را ممکن کند. گرمن می‌گوید عرضه رسمی این گوشی حتی می‌تواند تنها به بازارهای درحال‌توسعه محدود شود.

بااین‌حال، خبرنگار بلومبرگ یادآور می‌شود که اپل تاکنون از اتخاذ چنین تصمیم‌هایی خودداری کرده است تا به هویت برند خود به‌عنوان برند پریمیوم خدشه وارد نکند؛ اما شاید شرایط بازار این شرکت را مجبور به تحولی عظیم در استراتژی خود کند.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیفون ارزان‌قیمت را با بدنه پلاستیکی، سخت‌افزار معمولی و تک‌دوربین در دست خواهید گرفت؟

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898381 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)