Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@19:32:29 GMT

راه اندازی ۳۶ مرکز مثبت زندگی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۴۴۶

راه اندازی ۳۶ مرکز مثبت زندگی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از راه اندازی ۳۶ مرکز مثبت زندگی در استان خبرداد.

مریم لطفی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: مراکز مثبت زندگی یک واحد کوچکی در سطح شهرستان و محلات بوده تا به مردم خدمت ارائه دهد.

وی با بیان اینکه بهزیستی ارائه ۲۲ خدمت را از طریق این مرکز به مردم انجام می دهد، افزود: خدماتی از قبیل تشکیل پرونده، درخواست فرزند خواندگی، مصاحبه،بازدید از منزل را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرکز مثبت زندگی در راستای تحقق و توسعه دولت الکترونیک راه اندازی می شود،ادامه داد: در خراسان شمالی ۱۳۰ نفر برای راه اندازی این مراکز درخواست بودند که در نهایت پس از مصاحبه ۳۶ مرکز طی سال جاری افتتاح می شود.

لطفی یادآورشد: در خراسان شمالی نیز طی فراخوانی از اشخاص حقیقی و حقوقی و واجد شرایط  دعوت شد تا نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز راه اندازی این مرکز اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي مراکز مثبت زندگی خراسان شمالی راه اندازی مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ نام آوران کشتی با چوخه از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
این رقابت‌ها در چهار وزن، ۷۴، ۸۴، ۹۶ کیلوگرم و سنگین وزن تا عصر امروز ادامه دارد.
جایزه بزرگ مسابقات برای نفر اول سنگین وزن یک راس اسب به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰۰، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی