Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مسئول بسیج سازندگی گفت: دومین سالگرد شهدای جهادی در تاریخ 10 مرداد با حضور خانواده های شهدای جهادگر و مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ زهرایی، ‌مسئول بسیج سازندگی با اشاره به دیدار سال گذشته جهادگران با رهبر معظم انقلاب و فرمان 9 ماده ای رهبر انقلاب به گروههای جهادی و بسیج سازندگی، به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: این دیدار یک دیدار تاریخی بود و باعث شد خیل عظیم جوانان به گروههای جهادی بپیوندند و در حوادثی مانند سیل و زلزله و کرونا ما ظهور و بروز این جوانان جهادگر را به وضوح مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: انشاالله 10 مرداد ماه که سالروز فرمان رهبر انقلاب به گروههای جهادی و بسیج سازندگی قرار است از فعالیت ها و مجموعه زحمات و خدمات که توسط بسیج سازندگی، گروههای جهادی، نهادهای انقلابی و 22 قشر دیگری که در بسیج فعالیت می‌کنند، رونمایی کنیم و همچنین به همین مناسبت پروژه های محرومیت‌زدایی را در سراسر کشور افتتاح کنیم.

رییس بسیج سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همانطور که اگر قرار باشد سمن یا NGO ثبت کنیم،‌ باید برای اخذ مجوزها سراغ وزارت کشور برویم یا اگر بخواهید خیریه‌ای راه‌اندازی کنیم حتما باید از مراجع ذی‌صلاح مجوز بگیریم،‌ بسیج سازندگی هم به فرمان شخص رهبر معظم انقلاب، ‌بستر ثبت و ضبط و هدایت گروهای جهادی است.

وی افزود: یعنی اگر قرار است گروههای جهادی در این کشور شکل بگیرید، ثبت، ضبط و هدایت کلی این گروهها با بسیج سازندگی است. البته ما ابدا مانع فعالیت و همکاری گروههای جهادی با نهادها و سازمانها نیستیم،‌ بلکه خیلی هم تشویقشان می‌کنیم؛‌ اما مقابل تصدی‌گری نهادها و سازمانها در خصوص گروههای جهادی می‌ایستیم. 

وی افزود: ما هرگز به دنبال این نیستیم که گروههای جهادی را فرماندهی کنیم و بر فرض به آنها بگوییم فلان کار را انجام دهید یا انجام ندهید،‌ بلکه هدایت و خط مشی کلی را ترسیم می‌کنیم و در اجرا کارهای آنها را تسهیل می‌کنیم.

زهرایی در پایان از برگزاری دومین سالگرد شهدای جهادی در تاریخ 10 مرداد با حضور خانواده های شهدای جهادگر و مسئولان لشکری و کشوری خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروههای جهادی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  محمد جواد امینیان با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰ نفر در 5 گروه جهادی در استان، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان،گروههای جهادی اعم از دانشجو و دانش آموز و استفاده از ظرفیت های مردمی در امور عمرانی و فرهنگی با نگاه به مناطق محروم استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اولویت فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار، صعب العبور و سپس حاشیه شهرها می‌باشد که در زمینه های احداث و تعمیر مدرسه ، کارهای عمرانی،  نقاشی و رنگ آمیزی، تعمیر میز و نیمکت مدارس انجام شد.

امینیان گفت: گروههای جهادی و مردمی بدون هیچ چشم داشتی برای بازسازی و محرومیت زدایی مدارس زحمت می کشند که برای پیشبرد اهداف سازمان ،آبادانی و نشاط دانش آموزان بسیار حایز اهمیت است.

دستیار گروه جهادی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان اضافه کرد: در تابستان سال گذشته طرح شهید عجمیان در بیش از 800 مدرسه  با مشارکت گروه‌های جهادی ،خیران و دانش‌آموزان اجرا شده بود

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است