Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:32:29 GMT

مشهد باید شهر بدون متکدی و معتاد متجاهر باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۶۲۱

مشهد باید شهر بدون متکدی و معتاد متجاهر باشد

رزم حسینی با تاکید بر اینکه مشهد باید شهر بدون متکدی و معتاد متجاهر باشد که برای رسیدن به این مهم همه باید دست به دست یکدیگر دهیم، گفت: یکی از اقدامات خوب دولت به فروش رساندن املاک مازاد دستگاه های حکومتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم حسینی» امروز (۲۴ تیر) در مراسم آغاز عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر، اظهارکرد: بابت ایجاد چنین مکانی در شهر مشهد خشنود نیستیم اما برای جبران آسیب های پیش آمده مجبور به این کار هستیم، امروز به همت همه مسئولان استانی و شهری این مهم اتفاق افتاد و امیدواریم در جهت توانمند سازی این افراد نیز گام هایی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مشهد باید شهر بدون متکدی و معتاد متجاهر باشد که برای رسیدن به این مهم همه باید دست به دست یکدیگر دهیم، اظهارکرد: یکی از اقدامات خوب دولت به فروش رساندن املاک مازاد دستگاه های حکومتی است.

 

وی ادامه داد:بر اساس آمار ۲۱ هزار ملک مربوط به دستگاه های اجرایی و ۹۱ هزار ملک و املاک مرتبط با دستگاه های حکومتی در استان خراسان رضوی وجود دارد که ۵۰ درصد آن بهره وری ندارد.

 

رزم حسینی افزود: یکی از مصوبات دولت فروش این املاک مازاد جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام است. مدیران نیز باید املاک مازاد خود را تبدیل به احسنت کنند زیرا در دوران تحریم ما را از لحاظ اقتصادی و سایر حوزه ها کمک رسانی خواهد کرد.

 

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امروز ثابت شده است که برخی شهر تلفات زیادی به جهت شیوع ویروس کرونا متحمل شده اند اما به محض اجباری شدن ماسک، تلفات آنان به مرز صفر رسیده است که این امر نشاندهنده تاثیر مراقبت های فردی و جمعی در مبارزه با این ویروس منحوس است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز نگهداری معتادان متجاهر استاندار خراسان رضوی آغاز عملیات اجرایی شهرداری مشهد املاک مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، زاهدی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ورامین با اعلام این خبر گفت:  شورای مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با هدف جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر، مسئول تدوین شیوه نامه جدید جمع آوری این افراد در شهرستان ورامین شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • روش های بازکردن قفل گوشی