Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:09:10 GMT

پلیس هشت سارق مسلح را در جنوب شرق کشور دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۶۲۷

پلیس هشت سارق مسلح را در جنوب شرق کشور دستگیر کرد

سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه در این‌باره اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در سیستان و بلوچستان، هشت سارق سابقه‌دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی‌های لازم قضائی در هفته گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، نیکشهر، خاش و فنوج هشت سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها چند قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه موتورسیکلت، هشت دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه کشف و متهمان در بازجوئی‌های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به یک  فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت،۲ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف احشام، ۱۰فقره سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس سیستان و بلوچستان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهارداشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سرقت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سرقت انتظامی سیستان و بلوچستان سرقت انتظامی سیستان و بلوچستان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد