Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با فارس، در پیگیری تکلیف امتحانات حضوری دانشگاه تهران، اظهارداشت: امتحانات حضوری دانشگاه تهران از اوایل تیرماه آغاز شده بود که پس از شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور ابتدا به مدت یک هفته لغو شد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه امتحانات به صورت هماهنگ در یک زمان برگزار می شد، بنابراین امتحان همه استان ها لغو  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حال حاضر هم به دلیل محدودیت های اعمال شده ناشی از شیوع کرونا در کشور، امتحانات حضوری دانشگاه تهران موقتا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. 

*بازگشت محدودیت ها به مدت یک هفته

به دنبال اوج گیری کرونا در پایتخت و قرار گرفتن تهران در وضعیت هشدار، محدودیت‌های یک هفته‌ای جدید برای شهر تهران اعلام شد. بر اساس اعلام دوشنبه شب سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران، این محدودیت‌ها که به مدت یک هفته اعمال خواهد شد به شرح زیر است:

«همه دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته تعطیل هستند. همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها ممنوع است. باشگاه‌های ورزش‌های پربرخورد، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی نیز بر اساس این دستورالعمل به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.»

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مدت یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به منظور تربیت، آموزش و ارتقای توانمندی کارکنان حائز شرایط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح جهت احراز مشاغل حکمرانی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (سنجش علمی و ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی) در چهار رشته؛ حکمرانی اجتماعی، حکمرانی فرهنگی، حکمرانی اقتصادی و حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ به شیوه آموزشی - پژوهشی دانشجو می پذیرد.

مهلت ثبت نام: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه به نشانی زیر مراجعه نمایید.
governanceschool.ir

کد خبر 845251 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو

دیگر خبرها

  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • صدر تا اطلاع ثانوی سرخ شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان / صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام