Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندرانی از پرداخت ۱۱۲ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری ویژه ایام کرونا به متقاضیان در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، «سعید مازندرانی» در سومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: بیش از 50 درصد خدمات در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و رفاهی در استان توسط دستگاه های شورای هماهنگی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به حمایت های دولت در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: در ایام کرونا بیش از 17 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند که در اسفند ماه از 6 هزار و 187 نفر واجد شرایط تعداد 5 هزار و 337 نفر در مجموع مبلغ 2 میلیارد و 750 میلیون تومان دریافت کردند.

 

مازندرانی ادامه داد: در فروردین از 9 هزار و 254 متقاضی مشمول، به 8 هزار و 170 نفر در مجموع مبلغ 8 میلیارد و 470 میلیون تومان پرداخت شد و مابقی افراد به دلیل معرفی شماره حساب ناصحیح و یا مشکلات حساب معرفی شده در حال بررسی و اصلاح است.

 

وی تصریح کرد: دغدغه ما تثبیت اشتغال است و در این راستا اقدامات مهمی انجام شد که اختصاص 547 میلیارد تومان تسهیلات کرونا بخش دیگری از این حمایت هاست.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سال گذشته 27 هزار و 500 شغل در سامانه رصد به ثبت رسید که پس از صحت سنجی بیش از 80 درصد مشاغل ایجاد شده مورد تایید قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: در سال های 97 و 98 مبلغ 50 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و 453 میلیارد تومان تسهیلات روستایی پرداخت شد و 615 نفر نیز از طریق طرح کارورزی وارد بازار کار شدند.

 

مازندرانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از واحدها و مشاغل بیمه نیستند، تسهیلات کرونا به واحدهای بدون بیمه و رانندگان نیز پرداخت خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: با وجود تخصیص 547 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به استان، در بهترین حالت 200 میلیارد تومان جذب خواهد شد که جذب مابقی اعتبارات مستلزم همراهی و کمک نمایندگان مجلس است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان بیمه بیکاری میلیارد تومان تسهیلات کار و رفاه اجتماعی ایام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه اجتماعی برای روستاییان۱۸ تا۵۰ سال یارانه پرداخت می‌کند
  • ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرواربندی به عشایر گلستان پرداخت شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه