Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موهبتی معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا، بخشی ویژه سومین دوره مسابقات سرود و نمایش احسان با عنوان «خاطره گوئی احسان در کرونا» برگزار می‌شود.

او تقویت حس بشر دوستی و کمک به همنوع در میان نوجوانان، ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع کرونا و ایجاد شور و نشاط و تجلی رفتار‌های بشر دوستانه در ایام کرونا را از جمله اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موهبتی افزود: در راستای اجرای این مسابقه دانش آموز در ۱۱۲ ثانیه خاطر‌هایی از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشر دوستانه‌ای که در ایام شیوع بیماری کرونا در حق کسی انجام داده است، تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید

برگزاری سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: شرکت در این بخش برای دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آزاد است و الزاما لازم نیست این افراد عضو کانون‌های دانش آموزی هلال احمر باشند.

موهبتی با بیان اینکه فیلم ضبط شده باید حداقل کیفیت p ۴۸۰ و بدون تدوین باشد، افزود: تکنیک‌های خاطره گویی و زیبایی خاطره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورت استفاده از گویش محلی در بیان خاطرات، ترجمه فارسی همراه اثر ارسال شود.

او با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند تا نیمه مهر امسال فایل اثر اجرا شده را با ذکر عنوان جشنواره و به همراه فرم مشخصات ارسالی در قالب CD به شعب هلال احمر تحویل دهند، افزود: ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی شامل واتساپ، سروش، بله و سایر پیام رسان‌ها میسر است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر دانش اموزان جشنواره ملی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

شهردار محمودآباد گفت: دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری طنزواره «میرماه» به میزبانی محمودآباد آغاز شد.

مهدی اختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی طنزواره میرماه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پس از استقبال هنرمندان مازندران به میزبانی محمودآباد از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تا روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد، افزود: در این دوره این رقابت‌ها در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی در حال برگزاری است و شهرداری محمودآباد با رویکرد حمایت از هنرمندان مازندرانی میزبانی برگزاری طنزواره را برعهده گرفته است.

شهردار محمودآباد ادامه داد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرایم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

اختیاری خاطرنشان کرد: امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم.

کد خبر 745575

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی