Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گلستان گفت: دشمن در پی استحاله فرهنگی کشور و از بین بردن تفکر انقلابی جوانان است و باید مقابل این هجمه ایستادگی کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در نشست مجمع استادیاران نظام تربیتی صالحین اظهارداشت: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص موضوع نظام تربیتی صالحین تاکید بسیار زیادی داشته‌اند و باید این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انقلاب ما برخاسته از تعالیم اسلام ناب و فرهنگ سرخ عاشورا بود که امام راحل با توکل به خدا آن را بنیان‌گذاری کرد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان افزود: امروز هم امام خامنه‌ای این راه را به خوبی پیش می‌برند و در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب محکم ایستاده‌اند.

خوزستان| هنر انقلابی باید در راستای تقویت مبانی ارزشی و تضعیف دشمن باشدنماینده ولی فقیه در مازندران: جریان فرهنگی حزب اللهی در بین نیروهای انقلابی تقویت شودرسانه‌های انقلابی استان قزوین باید خط‌شکن باشند

وی گفت: دشمن سال‌هاست در پی استحاله فرهنگی و از بین بردن تفکر انقلابی جوانان ماست و وظیفه ما این است که بصیرت جوان مومن انقلابی را که با عنوان صالحین در کنار ما قرار می‌گیرد، بیافزاییم و در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

رعایتی اظهارداشت: اگر به فرموده امامِ جامعه 8 میلیون جوان مومن انقلابی با بصیرت تربیت کنیم با حل مشکلات، با گامی استوار به سمت ظهور پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه گلستان: تفکر انقلابی و مدیریت جهادی سبب جهش تولید می‌شود فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تهران: تفکر انقلابی سبب افتخار سپاه پاسداران است کاندیدای مجلس ‌در ‌ممسنی و رستم: برای بهبود وضعیت کشور به تفکر انقلابی و کار جهادی نیاز داریم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفکر انقلابی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهاجم هنری از گونه‌های جنگ نرم دشمن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با شماری از هنرمندان برگزیده هنر انقلاب استان بوشهر، افزود: در زمان حاضر جهان استکبار به دنبال مدیریت جنگ نرم است و یکی از گونه‌های جنگ نرم تهاجم هنری است که آن‌ها با تولید یک محصول هنری جنایت خود را توجیه و صحیح جلوه می‌دهند.

وی گفت: در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، با یک برنامه کارشناسانه رسانه‌ای و هنری به‌دنبال مظلوم نشان دادن ظلم خود هستند پس حوزه هنر به عنوان یکی از امور راهبردی و استراتژیک محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: تشکیل جبهه هنر و رسانه انقلابی در محور مقاومت و جهان یک هنر است که موجب جلوگیری از اسارت هنری می‌شود و در این زمینه تولیدات خوبی داشته‌ایم، اما باید بیشتر کار شود.

وی با بیان این‌که در استان بوشهر از دیرباز هنر نقش تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف داشته است، اضافه کرد: فضا و جغرافیای استان و نظام روان شناختی مردم بر هنر استوار بوده، اما دارای یک سامانه دانشی مدیریتی نبوده که بتواند به هنر کمک کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار کرد: برای فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه هنر باید حمایت تسهیلاتی شوند و در عرصه کار‌های انقلابی، نهاد‌های انقلابی باید از هنرمندان حمایت کنند و از سویی بازاریابی و بازارسازی محصولات هنری نیز انجام گیرد تا تحولاتی ایجاد شود.

وی گفت: در زمان حاضر وارد مرحله جدیدی از تحولات در جامعه جهانی شده‌ایم پس کار‌های هنری تنها نباید محدود به جغرافیای استان و ایران باشد بلکه از افق استان و ایران می‌توان به تحولات جهانی نگاه کرد و با کار‌های هنری عرصه مختلفی را پیش روی جهان باز کرد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: باید تاریخ هنر بوشهر را نشان داده و سامانه جامع اقتصاد را ایجاد کنیم، زیرا نیاز به تحول در این عرصه است و باید با تلاش و تدبیر این مسیر را پیش ببریم.

وی توصیه کرد: قبل از ورود کار هنری به صحنه ابتدا نقد و بررسی آن انجام شود تا کار هنری باکیفیت‌تری عرضه شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر هم با بیان این‌که مراسم هفته هنر انقلاب امسال با مشارکت ۲۷ دستگاه اجرایی برگزار شد، یادآور شد: فعالیت دبیرخانه این مراسم از اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده بود و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و ۲۰ برنامه شاخص هم برگزار شد.

عبدالله شاهینی اظهار کرد: هنر انقلاب، هنر متصل به حقیقت است که با اهداف افق تمدنی انقلاب مساله را مطرح می‌کند و تلاش ما نیز برای انتخاب آثار با همین رویکرد بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه هنری به دنبال شکل‌گیری هویت جمعی هستیم که از آن به عنوان هسته‌های هنری یاد می‌کنیم.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: در هفته هنر انقلاب سرآمدان هنر انقلاب در هفت رشته اصلی معرفی شدند که در این آئین اکبر ابراهیمی آهنگساز و مدیر دفتر موسیقی صداو‌سیمای مرکز بوشهر چهره برتر هنر انقلاب شد.

شاهینی همچنین از ضبط یک سریال تلویزیونی بومی محلی به نام «گیربکس» در استان بوشهر خبر داد و افزود: این مهم پارسال پس از ۱۴ سال به همت صداوسیمای مرکز بوشهر محقق شد که قابل تحسین است.

در این نشست هنرمندان از مشکلات و چالش‌های پیش روی خود گفتند و خواستار حمایت بیشتر برای عرضه آثار فاخرتر شدند.

در پایان این نشست از تعدادی هنرمندان تقدیر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • تهاجم هنری از گونه‌های جنگ نرم دشمن
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است
  • دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با دادستان کل کشور
  • دشمن در حوزه امنیت غذایی نمی‌تواند به ایران فشار بیاورد