Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:56:12 GMT

سپیدرود از شاهین و پاشازاده شکایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۸۹۴

سپیدرود از شاهین و پاشازاده شکایت می‌کند

سپیدرود رشت از سرمربی سابق خود و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت می‌کند.

به گزارش مشرق، پس از جدایی مهرداد کریمان از شاهین شهرداری بوشهر، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند مهدی پاشازاده را جایگزین او کنند.  

پاشازاده در حالی هدایت شاهین شهرداری بوشهر را برعهده گرفت که همین چند هفته قبل به عنوان سرمربی سپیدرود رشت انتخاب شده بود و مدیرعامل باشگاه رشتی نیز به شدت مخالف جدایی او بود، اما سرمربی جوان سپیدرود تصمیم گرفت بدون توافق از این باشگاه جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

پاشازاده سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد

پاشازاده برای پیوستن به تیم بوشهری قراردادش را با سپیدرود فسخ نکرد و بدون توافق و رضایت این باشگاه جدا شد. به همین دلیل باشگاه سپیدرود رشت که این قرارداد را غیرقانونی می‌داند، قصد دارد از مهدی پاشازاده و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شکایت کند و در صورتی که مستندات باشگاه رشتی مورد تایید قرار بگیرد، جریمه سنگینی در انتظار شاهین شهرداری و پاشازاده خواهد بود.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال مهدی پاشازاده سرمربی سپیدرود رشت شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علیرضا فرج الهی گفت: عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع 12 روستایی ظاهر کندی ، به دلیل بروز مشکل در چاه اصلی تامین آب این مجتمع در روستای مسجد در حال انجام است،

 وی افزود : واحد بهره برداری امور آب و فاضلاب شاهین دژ به همراه پیمانکار مربوطه در حال بهسازی و انجام مراحل تخصصی مختلف جهت رفع مشکلات چاه هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر