Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها-استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی گفت: اعضا نخبگان بانکی استان بوشهر راهکارهای لازم برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و رونق تولید در استان بوشهر را شناسایی و عملیاتی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر فراهم‌شدن مسیر رونق تولید در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رونق فضای کسب و کار، فعالان این حوزه نباید در پیچ و خم‌های اداری و بانکی گرفتار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر فراهم‌کردن تسهیلات از سوی  دستگاه‌های اداری و بانکی در مسیر رونق تولید و اشتغال گفت: توجه به  اشتغال و رفع موانع در عرصه سرمایه‌‌گذاری و تولید در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و همه مسئولان دستگاه‌‌ها باید به این مهم توجه ویژه کنند.

استاندار بوشهر احکام صادره از سوی رئیس کل بانک مرکزی برای نخبگان بانکی استانها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شناسایی و عملیاتی‌شدن تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و رونق تولید باید در دستور اعضا نخبگان بانکی استان بوشهر قرار بگیرد.

گراوند  تقویت رونق فضای کسب و کار، و مطالبه گری در این بخش را مورد تاکید قرار داد و افزود:از اصحاب رسانه استان انتظار می‌رود پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها در مسیر توسعه استان باشند.

وی با تاکید بر این نکته که همه باید خود را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بدانیم  گفت: همه مدیران باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب توان خود را برای توسعه کشور به کار بگیرند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در یکسال باقی‌مانده از عمر دولت همه باید کمک کنند تا کشور  مسیر توسعه را ادامه دهد افزود: نباید با رفتارهای هیجانی و توییت‌هایی که ضد منافع کشور است روند پیشرفت و توسعه کشور مختل شود.

گراوند با اشاره به فضای همدلی و تعامل در استان بوشهر گفت: اکنون کشور در سخت‌ترین شرایط مالی کشور قرار دارد لذا باید ندای وحدت، برادری و همدلی و در مسیر خواسته رهبر معظم انقلاب که اتحاد و انسجام است حرکت کنیم.

وی کارنامه عملکردی دولت تدبیر و امید را قابل دفاع و با افتخار  دانست و خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناها، فعالیت‌ها و طرح‌های مهمی  در دولت انجام شده  و کسانیکه عینک خدایی داشته باشند می‌بینند که عملکرد دولت قابل تقدیر و ستایش است.

استاندار بوشهر: شهرک شیلاتی 3600 هکتاری "رودشور" امسال تکمیل می‌شود استفاده از ماسک زمینه بهبودی بیماری کرونا را در استان بوشهر فراهم کرده است بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر مهرماه امسال راه‌اندازی می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید نگاه و دید منفی سیاسی کنار گذاشته شود گفت: با تحقق این مهم  مسیر توسعه و روند رو به رشد و پیشرفت  بیش از پیش فراهم می‌شود.

گراوندتسریع در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی را یک ضرورت دانست و بر تغییر رویه صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی  تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های نظارتی برای توسعه استان باید پای کار باشند.

190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... ۲۰ مرکز جامع سلامت استان بوشهر به امکانات غربالگری کرونا مجهز شد امام جمعه بوشهر: کمک به اقشار مستمند استان در شرایط سخت کرونایی تداوم یابد ساخت شهرک‌های شیلاتی «رود شور و شیف» استان بوشهر به روایت تصویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی استاندار بوشهر استان بوشهر رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد

عباس اکبری روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خمین، گفت: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پارسال در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی به متقاضیان چهار دستگاه اجرایی صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خمین تخصیص یافت.

وی ادامه داد: ۹۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال طرح برای دریافت تسهیلات در سال گذشته به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین تعهد پارسال شهرستان در سامانه رصد را ۷۶۷ نفر عنوان کرد و افزود: یک‌هزار ۷۱۲ نفر در این سامانه ثبت شد که این تعداد ۲۲۳ درصد بیشتر از تعهد شهرستان است.

فرماندار خمین نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری ادارات برای پیگیری تخصیص اعتبارات گفت: ادارات از انحراف تسهیلات پرداختی اشتغال با نظارت کامل جلوگیری کنند.

حمید کمانکش افزود: وام اشتغال باید به کسانی پرداخت شود که از آمار بیکاران جامعه جدا شوند.

وی با تقدیر از بانک‌های شهرستان خمین به دلیل همکاری در پرداخت وام اشتغال بیان کرد: حضور روسای بانک‌های عامل در نشست‌های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضروری است.

فرماندار خمین اظهار کرد: اولویت بخشی به طرح‌های گروهی در اعطای تسهیلات بنیاد برکت اقدام خوبی است.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در جنوب استان مرکزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم