Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی و غربی کشور می‌کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای باند توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر کهکیلویه و بویر احمد در یک عملیات هوشمندانه خودرو قاچاقچیان در شهرستان گچساران شناسایی و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان ۲۲۷ کیلوگرم تریاک کشف، ۵ قاچاقچی مسلح دستگیر و ۳ دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد مؤثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

کد خبر 4973295

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان پلیس مواد مخدر ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان استان همدان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف مواد افیونی در بهبهان