Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@18:50:54 GMT

جواب تست کرونای پرسپولیسی‌ها مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۰۳۸

جواب تست کرونای پرسپولیسی‌ها مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از فارس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته تست کرونا دادند که با اعلام علیرضا حقیقت، پزشک این تیم پاسخ تست تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی منفی بوده است.

نکته امیدوارکننده برای پرسپولیسی‌ها این است که تست PCR دو بازیکن هم اتاقی آریا برزگر بازیکن جوان این تیم که به تازگی تست وی مثبت اعلام شده هم منفی بود تا خیال اعضای تیم برای افزایش نیافتن بازیکنان کرونایی پرسپولیس راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

351 / 351 پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس کرونا علیرضا حقیقت آریا برزگر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس کرونا علیرضا حقیقت آریا برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان تیم‌های ملی کاراته اسامی نفرات دعوتی از بخش گزینش فنی را جهت شرکت در انتخابی تیم ملی که  18 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود را اعلام کرد.

شایان ذکر است نفرات اول هر رده‌ی وزنی این انتخابی به همراه مدال‌آوران قهرمانی کشور و اعضای تیم‌ ملی سال گذشته که در قهرمانی کشور حضور داشته‌اند و نفراتی که عضو تیم ملی بوده‌اند ولی با ارائه گواهی پزشکی در قهرمانی کشور شرکت نداشته‌اند در انتخابی 2 خرداد شرکت خواهند کرد.

وزن 55- کیلوگرم
طاها خراسانی(اصفهان)، حسین خاکدامن منفرد(قم)، فرزام صادقی لیچانی(گیلان) و محمد حسین شیرصفت(فارس)

وزن 60- کیلوگرم
دانیال نادری، محمدطاها عبداللهی(مازندران)، مرتضی کریمی (البرز)، علی‌اکبر بختیاری(قم)، امیرحسین حیدری(زنجان)، محمد اللهیاری(آذربایجان غربی) و دانیال نادری(همدان)

وزن 67- کیلوگرم
رضا تقی‌خانی(همدان)، عبدالله ولدی(کرمانشاه)، امیرحسین زینعلی(قزوین)، علی زینعلی(قزوین)، مهدی چوبکزن(مازندران)، رضا عنایتی(مازندران)، علیرضا فرجی(مازندران) و سید علی کریمی(آذربایجان‌غربی)

وزن 75- کیلوگرم
محمدعرفان عسگری(کرمان)، سجاد شفیعی علویچه(اصفهان)، علیرضا حیدری(مرکزی)، ابوالفضل صفر‌ی‌نژاد(گیلان)، محمدمهدی مهاجری(کرمان)، امیرعباس بیگ‌محمدلو(تهران) و علیرضا رحیمی(اصفهان)

وزن 84- کیلوگرم
اسماعیل معتمدی(البرز)، علیرضا اکبری(زنجان)، حسین غیاثوند(لرستان)، امیرحسین کولانی(کرمانشاه) و محمد صالح فارسی(تهران)

وزن 84+ کیلوگرم
محسن صفرنژاد(گیلان)، سامان صفر بیرانوند(لرستان)، امیرمحمد کاظمی(ایلام) و مهدی قلیچ‌زاده(خراسان رضوی)

همچنین ارفاق وزنی برای اوزان زیر 55-، 60- ، 67-  به میزان یک و نیم کیلوگرم و برای اوزان 75-، 84- کیلوگرم، دو کیلوگرم خواهد بود.

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق