Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،‌ علی ربیعی در ابتدای نشست خبری با اهالی رسانه با بیان اینکه مساله کرونا مساله اصلی ما در دولت است، اظهار کرد: تمام گزارشات حاکی از این است که تجمعات متاسفانه مراعات نمی‌شود و تصمیمات سخت‌تری در این زمینه انجام می‌شود. همچنین ستاد کرونا علت شیوع کرونا در هر شهر را مجزا بررسی می‌کند و همچنین برای اینکه شهرهای سفید وارد شرایط شیوع نشوند اقدامات و کنترل‌هایی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با نظارت‌های دقیقی که صورت می‌گیرد کمتر شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم و قرار شد اگر مراکزی مراعات نکنند برای آنان یک بار تذکر و در صورت تکرار پلمب در نظر گرفته‌ شود.

خطر تروریسم در سوریه هنوز به طور کامل رفع نشده است

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که دیدار سرلشکر باقری در دمشق با رییس‌ جمهوری سوریه چه کمکی به بهبود اوضاع این کشور می‌کند، اظهار کرد: ما معتقدیم که خطر تروریسم هنوز به طور کامل رفع نشده است و تقویت جبهه نظامی مقاومت در برابر تروریسم و شتاب بخشیدن به آشتی ملی در سوریه سبب می‌شود که این کشور از خطر تروریسم و بازگشت مجدد آن دور شود.

اعلام آمادگی ایران برای آماده کردن سامانه پدافندی سوریه

ربیعی تاکید کرد: ما اعلام آمادگی کردیم که سامانه پدافندی سوریه را با استفاده از تجهیزات بومی ایرانی برای تهدیدات هوایی آماده کنیم که در این زمینه گفت‌وگوهایی انجام شد.

همراهی کره جنوبی با سیاست های آمریکا،‌ در ادامه روابط ما تاثیرگذار است

وی در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات ایران برای بازپس‌گیری طلب ایران از کره جنوبی اظهار کرد: اقدام مسئولان کره جنوبی در این زمینه و همراهی‌شان با سیاست‌های آمریکا اگر ادامه پیدا کند و ما به نتیجه لازم در این زمینه نرسیم، ممکن است این موضوع در چگونگی ادامه روابط دو کشور تاثیرگذار باشد.

اگر مقاومت مسئولان سئول ادامه یابد،‌ پاسخ مقتضی می‌دهیم

سخنگوی دولت تصریح کرد: در صورتی که مقاومت غیرقابل توجیه مسئولان سئول ادامه پیدا کند ما پاسخ مقتضی را خواهیم داد و هم‌اکنون نیز در حال بررسی همه گزینه‌های سیاسی و حقوقی در این زمینه هستیم.

کره جنوبی بدهی‌اش به ملت ایران را بازگرداند

ربیعی گفت: امروز لازم است کره جنوبی بدهی‌شان به ملت ایران را که به خصوص در شرایط فعلی مورد نیاز جدی مردم ایران است را به ما بازگردانند و مروت و اخلاق تجارت را رعایت کند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سخنان خویش و برخی مسئولان درباره  آنچه به عنوان «کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم ونزوئلا» مطرح شد و برداشت‌های متفاوتی از آن صورت گرفت، اظهار کرد: یک تفسیر سوء‌ای از سخنان من صورت گرفت که در یک مصاحبه با نشریه‌ای روسی بیان شد و تصور می‌کنم اشتباه در ترجمه باعث این برداشت شده باشد.

ربیعی ادامه داد: اصولاً موضوع و درخواست کمک به مردم ونزوئلا مطرح نبوده و از سوی دولت ونزوئلا هم بحث کمک ما مطرح نشده است. ما با ونزوئلا نیز مانند سایر کشورها تبادل تجاری داریم. شاید این تجارت هم به ما و هم به مردم ونزوئلا در شرایط تحریم کمک کند. به آمریکا هم اجازه نخواهیم داد که در این زمینه روابط تجاری دو کشور را تحت تاثیر خود قرار دهد.

تجارت ایران و ونزوئلا مستثنی از قواعد تجاری نیست

سخنگوی دولت افزود: اما تجارت ایران و ونزوئلا مستثنی از قواعد تجاری نیست و به همان منوالی که در مورد صادرات هر کالا و هزینه‌های آن وجود دارد در مورد روابط ما با ونزوئلا نیز این قواعد و روندها برقرار است.

این خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین سود ۷۹۰هزار تومانی سهام عدالت در یک روز میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد دارندگان سهام عدالت بخوانند کارگزار ناظر سهام عدالت شما کیست؟ توضیحات بانک ملی ایران به فروشندگان سهام عدالت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی دولت ونزوئلا تحریم برجام علی ربیعی بدهی ویروس کرونا کره جنوبی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سهام عدالت کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: بابد امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احمد وحیدی_ روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید بر مقاومت ملت ایران، گفت: غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند افزود: برخی کم‌کاری داخلی مزید بر علت شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند افزود: انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت بگیرد افزود: دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام و مطالبات مردمی در این استان است.

وزیر کشور با اشاره: به پیشرفت ۵۱ درصدی پیشرفت پروژه راه‌آهن خرم‌آباد اندیمشک گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: باید امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و تلاش کنیم که پروژه‌های عمرانی هرچه سریع‌تر به سرانجام برسند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق لرستان گفت: زیویار فردی پیگیر، مسلط به پروژه‌ها، پرکار، است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.

وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کارها را دنبال می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبودها باشیم.

کد خبر 747331

دیگر خبرها

  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است