Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@09:12:22 GMT

فیلم/ نتایج نشست ظریف با کمیسیون صنایع و معادن مجلس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۰۷۴

‍‍‍‍‍‍

وزیر خارجه کشور: جلسه بسیار خوب و تخصصی داشتیم. پیشنهاد شد که یک کمیته کاری برای تشویق صادرات تشکیل شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: وزارت امور خارجه ، کمیسیون صنایع و معادن ، ظریف لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000J2x

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت امور خارجه کمیسیون صنایع و معادن ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان در راستای پیگیری سیاست‌های ابلاغی و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل منابع طبیعی، صمت و محیط زیست استان برگزار می‌شد به مفاد سند تحول قضایی و تاکیدات اخیر ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه ویدئو کنفرانسی اشاره و گفت یکی از مواردی که دستگاه قضایی آن را پیگیری میکند توجه به حقوق عامه و حقوق دولتی است. 
مانند حقوق دولتی معادن یا صنایع دارای آلایندگی که تحت عنوان عوارض سبز پرداخت می‌گردد و می‌باید حقوق دولتی مقرر قانونی به استان تخصیص و هزینه شود. 
عتباتی همچنین به مالیاتی که از استان پرداخت میشود و حجم بزرگی از درآمد دولت است اشاره و گفت وفق قانون بایدبخشی از این درآمد‌ها حقوق دولتی مالیات‌ها هم به استان برگردد تا کمکی به مناطق محروم و نیازمند یهای استان در مسائل مختلف صورت گیرد. 
 عتباتی با اشاره به فعالیت کارخانجات و معادن خاص نظیر معادن طلای زرشوران و آثار آن بر منطقه از مدیران حاضر در جلسه خواست میزان درآمد‌های ملی استان را از صنایع معادنی، منابع طبیعی صنایع آلاینده و ... استخراج و میزان برگشت حقوق دولتی را هم استخراج نمایند تا برای برگشت کامل آن به استان اقدامات قضایی و پیگیری‌های قانونی لازم معمول گردد 
و در ادامه مدیران حاضر هم به بیان مطالبات فراخور موضوع جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته