Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:48:08 GMT

مجموعه شعر تو ماهی و من آدم منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۰۹۷

مجموعه شعر تو ماهی و من آدم منتشر شد

مجموعه ‌شعر «تو ماهی و من آدم» سروده‌ی پروانه شیرازی و تصویرگری سحر آزادمهر برای نخستین ‌بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

 «تو ماهی و من آدم» ۱۲ عنوان شعر دارد که هر کدام با نگاهی متفاوت به زندگی و تعامل‌های کودکان اشاره دارند. بازی، رابطه با والدین، محیط زیست، تخیل و توجه به مسأله‌ی جنگ از موضوع‌هایی است که در شعرهای این کتاب قابل مطالعه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مامان مورچه»، «مامان چرا ناراحتی؟»، «زبان میو»، «اخبار تکراری؟»، «این صندلی چرا کج است؟» برخی از شعرهای این کتاب هستند.

در شعر «مامان مورچه» می‌خوانیم: «یک دانه برنج افتاد / از ظرف غذا بیرون / یک مورچه آن را برد / تا لانه رساند و بعد / پشت سر هم ده روز / با بچه‌اش آن را خورد.» تصویرهای خیال‌انگیز این کتاب به مخاطب نوخوان «۷+» کمک می‌کند تا خود داستان‌هایی موازی را خلق کنند.

این کتاب با قیمت ۱۱ هزار تومان در تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی در دسترس مخاطبان بالای هفت سال است.

کتاب ۲۸ صفحه‌ای «تو ماهی و من آدم» در قطع خشتی و شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد

کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و ... می‌پردازد.

استقبال از کتابی که رهبر انقلاب خواندن آن را توصیه کردند

 

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد. در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سؤالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب نمود.

این کتاب به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد