Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  «سید عباس موسوی» در واکنش به اتهامات بی اساس نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در خصوص یمن اظهار داشت: به دبیرکل جدید شورای همکاری خلیج فارس توصیه می کنیم به جای ادامه روند فرافکنی، اتهام زنی و ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران در پیروی از نقش مخرب برخی از اعضای این شورا، تمرکز خود را بر ضرورت توقف حملات ائتلاف متجاوزان به زنان و کودکان یمنی و کمک به حل بحران یمن از طریق گفتگوهای یمنی - یمنی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: برخی از اعضای شورای همکاری خلیج فارس اکنون در فضایی مرعوبانه برخلاف خواست ملت های عربی و اسلامی منطقه، نسبت به مسائل و تهدیدات اصلی جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین از جانب ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده اند و به بمباران مردم مقاوم و صبور یمن و محاصره ظالمانه این کشور و جلوگیری از رساندن آذوقه، سوخت و دارو جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا پرداخته اند.

موسوی خاطر نشان کرد: نحوه برخورد سعودی‌ها و دولت مستعفی هادی با ابتکار دبیرکل سازمان ملل متحد مبنی بر توقف درگیری‌ها در سراسر جهان از جمله یمن گویای موضع ریاکارانه این متجاوزان است که به‌رغم آتش بس ادعایی،  به بمباران های وحشیانه خود ادامه داده و با رد طرح صلح یمن از سوی نماینده دبیرکل، همچنان بر تلاش برای حل نظامی این بحران اصرار دارند و تلاش می کنند برای منحرف کردن توجهات جهانیان از تجاوزگری هایشان، دیگران را متهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

سخنگوی وزارت امور خارجه د واکنش به اعتراض‌های دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین نوشت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاسکنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگزارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد