Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:22:50 GMT

باید چرخه تولید معتاد متجاهر را قطع کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۱۲۸

باید چرخه تولید معتاد متجاهر را قطع کنیم

حیدری گفت:ما باید چرخه تولید معتاد متجاهر را در جایی قطع کنیم و در حوزه کاهش نابرابری های اجتماعی، توانمندسازی، کاهش فقر، آموزش های مهارتی و اشتغال کارهای جدی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز( ۲۴ تیر) در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث اردوگاه نگه داری و درمان معتادین متجاهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع آسیب های اجتماعی در شهر مشهد یکی از دغدغه های بزرگان نظام و کشور است و زیبنده شهر امام رضا(ع) نیست که از برخی آسیب ها برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: یکی از این آسیب ها، موضوع اعتیاد به ویژه معتادان متجاهر پراکنده در سطح شهر پراکنده است زیرا سبب ایجاد نازیبایی در شهر می شوند و خارج از آثار منفی اجتماعی، آمار جرایم را نیز افزایش می دهد.

 

وی بیان کرد: شهرداری مشهد در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی مشارکت کرده است زیرا همانگونه که در بحث زیباسازی شهر و فضای سبز هزینه می شود، باید به بحث معتادان متجاهر نیز بپردازیم، زیرا که این امر خود یک امر نازیبا است.

 

حیدری خاطرنشان کرد: در سال های گذشته نیز در مصوبات خود به سازمان بهزیستی برای درمان و نگه داری معتادان کمک کرده ایم. سالانه سه میلیارد تومان اعتبار برای این امر به سازمان بهزیستی اختصاص داده می شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: ما باید این موضوع را به صورت اساسی و ریشه ای حل کنیم. باید این افراد در فضایی دور از جامعه نگه داری شوند همچنین در این مراکز باید اقدامات برگشت ناپذیر صورت بگیرد یعنی اگر فرد پس از یک مدت حضور در این مراکز مجدد به اعتیاد بازدگردد، چرخه باطلی است.

 

وی تاکید کرد: ما باید چرخه تولید معتاد متجاهر را در جایی قطع کنیم و در حوزه کاهش نابرابری های اجتماعی، توانمندسازی، کاهش فقر، آموزش های مهارتی و اشتغال کارهای جدی صورت بگیرد.

 

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز نگهداری معتادان متجاهر رئیس شورای شهر مشهد آغاز عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی