Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@18:50:53 GMT

افزایش قیمت گازوئیل یک دروغ بزرگ است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۱۴۸

به گزارش اکوفارس به نقل از خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درباره امکان افزایش قیمت گازوئیل، گفت: این یک دروغ بزرگ است که خارجی‌ها به منظور عصبانی و ناراحت کردن مردم ایران به راه انداخته‌اند.

وی ادامه داد: هیچ برنامه، ایده، طرح و پیشنهادی در هیچ سطحی برای افزایش قیمت گازوییل وجود ندارد و باوجود تکذیب‌های مکرر باز هم این جنگ روانی را علیه مردم ایران ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی تخلف است