Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی سرپرستان واحدهای کاشان، میناب، صفاشهر و گرمی را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، دکتر میثم عرب زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، دکتر باقر بارانی نیا را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب، آقای یاسر زارع را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدصفاشهر و دکتر حسین منفرد را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن احکام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر میثم عرب زاده

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر میثم عرب زاده با مدرک دکتری تخصصی حسابداری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است و دارای سوابق اجرایی ازجمله مدیر گروه حسابداری، رئیس بسیج اساتید و رئیس کارگزینی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاشهای دکتر حسین زینلی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

برادر گرامی جناب آقای دکتر باقر بارانی نیا

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب » منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر باقر بارانی نیا با مدرک دکترای تخصصی ریاضی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است و سوابقی از جمله معاون آموزشی و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب و مدیر گروه علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر حمید باقری دهبارز سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر

برادر گرامی جناب آقای یاسر زارع

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر » منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

آقای یاسر زارع عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلانی واحد آباده است و سوابقی از جمله معاون عمران، سرپرست معاونت آموزش و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر عباس قلتاش سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسین منفرد

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی » منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر حسین منفرد دارای مدرک دکتری تخصصی ریاضی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی است. رئیس، معاون پژوهشی و معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیله سوار و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی از جمله مهم ترین سوابق اجرایی وی است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر یحیی نصرتی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه انتصاب ابلاغ دانشگاه آزاد اسلامي عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد عضو هیات علمی دانشگاه آزاد برادر گرامی جناب آقای محمدمهدی طهرانچی منصوب می شوید دکتر حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا یوسفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در نخستین نشست شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی ضمن قدردانی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای اوامر مقام معظم رهبری درباره تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: حمله موشکی به رژیم جعلی صهیونیستی که در پاسخ به حمله به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق و در دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار جمهوری اسلامی صورت گرفت، ضرورتی انکارناپذیر و مبتنی بر ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بوده است.

وی اضافه کرد: مسلماً از این پس تاریخ منطقه غرب آسیا و معادلات آن به قبل و بعد از این حمله تحسین‌برانگیز تقسیم خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌خصوص در ماه‌های اخیر در غزه گفت: این حمله آغاز ماجرا در پاسخ به سال‌ها جنایت رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی و مرهمی کوچک بر قلب داغدار خانواده‌های شهدا بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود