Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:01:06 GMT

یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با واران جدید

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۲۶۱

یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با واران جدید

باشگاه یوونتوس در یک قدمی عقد قرارداد با مدافع فرانسوی آینده‌دار تیم فوتبال آمیا است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس در آستانه جذب فلیکس انزوانگو مدافع 17 ساله تیم آمیا است که از او به عنوان «رافائل واران جدید» یاد می‌شود.

طبق گزارش نشریه اکیپ فرانسه، انزوانگو تصمیم خود را برای پیوستن به بانوی پیر گرفته است و بیانکونری هم قرار است بابت جذب او 3 میلیون یورو به آمیا بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن نوجوان که عضو تیم زیر 17‌ساله‌های فرانسه نیز است، هنوز در رده بزرگسالان چه باشگاه چه ملی به میدان نرفته اما برخی استعدادیاب‌ها آینده‌ای درخشانی را برای او پیش‌بینی کرده‌اند.

شیوه بازی انزوانگو به عنوان بازیکن ترکیب اصلی تیم زیر 17 ساله‌های فرانسه، درک او از بازی و دقتش برای ارسال توپ شباهت زیادی به سبک بازی مدافع میانی فرانسوی رئال مادرید دارد و به همین دلیل به او لقب واران جدید داده شده است. این بازیکن تا پایان فصل آینده با آمیا قرارداد دارد.

یوونتوس در تلاش برای به خدمت گرفتن لوکاتلی

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A فوتبال ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا بیشتر بخوانید... یوونتوس برای تمدید قرارداد دیبالا دست به کار شد یوونتوس به دنبال جذب مدافع آتالانتا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A فوتبال ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا سری A فوتبال ایتالیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند

میلان، تئو هرناندز و مایک منیان را غیرقابل فروش نمی داند. 

طرفداری | ممکن است میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تئو هرناندز و مایک منیان را به فروش برساند. روسونری تابستان گذشته ساندرو تونالی را فروخت و بازیکنان زیادی را با پول حاصل از فروش او به خدمت گرفت که همگی این فصل برایشان مهم بوده اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، که در صورت رسیدن به قیمت درخواستی میلان برای بازیکنان، احتمال دارد شاهد خروج بازیکنان بیشتری باشیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن هنوز به طور جدی آغاز نشده است و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکنند یا مذاکرات پیشرفت نداشته باشد، ممکن است با قیمت بالایی در تابستان فروخته شوند.

قرارداد منیان تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در حال حاضر 3.2 میلیون یورو حقوق می گیرد و باشگاه قصد دارد حقوق او را دو برابر کند. میلان این رقم را نسبتاً قابل توجه می داند و در صورتی که برای بازیکن کافی نباشد، منجر به فروش او با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. همین مسئله در مورد تئو هرناندز هم صدق می کند؛ مدافعی که قرارداد او نیز دو سال دیگر به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هر دو بازیکن مورد علاقه بایرن مونیخ هستند و پاری سن ژرمن مشتری تئو هرناندز است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در صورت فروش آنها، باشگاه های لیگ برتر برای جذبشان اقدام کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود