Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، فریدون فعالی افزود: گروه های نظارتی در نقاط مختلف استان کرمان حضور پیدا کرده و از نزدیک بر عملکرد تاسیسات گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، بومگردی، دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع های تفریحی و پذیرایی و غیره نظارت می کنند.

وی اظهار داشت: بازدید های گروه های نظارتی در راستای افزایش سطح کیفیت خدمات و ارتقا میزان رضایت‌مندی گردشگران و همچنین بررسی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالی تصریح کرد: به واحدهای گردشگری که موازین و اصول بهداشتی را رعایت نکنند اخطار داده می شود و در صورت عدم رعایت دوباره واحد مورد نظر پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در تالارهای پذیرایی با همکاری و مشارکت دستگاه‌هایی همچون اداره بهداشت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح مذکور به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف در حوزه تاسیسات و مراکز گردشگری این استان است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان میراث فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی تشکر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حاجیلو با اعلام اینکه داوطلبانی به تعداد کمتر از انگشتان دست که در آزمون‌های روز پنجشنبه ابزار ممنوعه به همراه داشتند شناسایی شدند، افزود: یکی از این داوطلبان که در دقایق ابتدایی آزمون اقدام به تهیه یک صفحه عکس از دفترچه کرده بود پس از پنج دقیقه دستگیر شد و پس از آن هم سه نفر در دو شهرستان متفاوت ابزار ممنوعه به همراه داشتند که قبل از هرگونه اقدامی و بلافاصله دستگیر شدند و هر چهار نفر به منظور شناسایی سرشبکه‌های مجرم و کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی شده‌اند و قطعاً سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان شاکی پیگرد قضائی متخلفان را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه آزمون سراسری با تمهیدات اندیشیده شده بدون هرگونه مشکلی در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با سلامت کامل برگزار شد.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با تشکر از خانواده‌ها و داوطلبانی که با رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی و تکیه بر توان علمی خود در آزمون سراسری شرکت کردند، تاکید کرد: داوطلبان آزمون علوم تجربی نیز توجه داشته باشند که فریب ادعا‌های دروغین را نخورند و آگاه باشند همراه داشتن هرگونه ابزار الکترونیک حتی اگر مورد استفاده نیز قرار نگیرد ممنوع بوده و مجازات سنگینی در پی خواهد داشت.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به داوطلبان جای تقدیر دارد و این آگاهی بخشی به رعایت عدالت آموزشی و شایسته گزینی و حفظ حقوق عامه داوطلبان منجر شده و رضایت آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی درباره آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی که عصر پنجشنبه برگزار شد نیز گفت: در آزمون گروه آزمایشی هنر ۵۲ هزار و ۸۱۹ داوطلب و در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ۸۴ هزار و ۵۶۷ داوطلب شرکت کردند که این آزمون‌ها در سلامت کامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است