Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته بهزیستی در مراسمی از بازنشستگان، معلولین موفق و مددجویان نخبه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «زهرا امینی» ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی، بر حفظ کرامت و حرمت بزنشستگان تاکید کرد و گفت: بازنشستگان کوله باری از تجربه هستند که با تجربیات خود می توانند راه روشن را به ما نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی تکریم از بازنشستگان را تکریم از سرمایه های انسانی دانست و بیان کرد: این عزیزان سال های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نکرده اند و خود و همه افراد جامعه موظف به حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان عزیز هستند.

 

این مقام مسئول در ادامه به ارایه گزارشی از فعالیت های بهزیستی پرداخت و افزود: ما همواره در صدد ارایه خدمات مطلوب و مناسب به جامعه هدف هستیم و امیدواریم با این خدمات بتوانیم گام مثبتی در راستای آرامش و آسایش این عزیزان برداریم.

 

وی با اشاره به جامعه هدف بهزیستی بیان کرد: خانواده بزرگ بهزیستی اقشار کم در آمد و  دارای مشکلات جسمی و ... هستند که نیازمند یاری و مساعدت و توجه ویژه هستند.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به وجود افراد توانمند و نخبه در خانواده بزرگ بهزیستی ادامه داد: این عزیزان با وجود معلولیت هایی که دارند در عرصه های مختلف صاحب مقام و رتبه های برتر شده و بسیار توانمند هستند.

 

امینی ظهور افرادشاخص در میان جامعه دارای معلولیت و در عرصه رقابت های ملی و بین المللی را موجب غرور وافتخار دانست و گفت: این مهم افتخار بزرگی است و نخبگان دارای معلولیت سرمایه های جامعه ی ما هستند و می توانند الگوهای خوبی برای سایر شهروندان باشند

 

در پایان این مراسم از بازنشستگان ومعلولین موفق ومددجویان نخبه بهزیستی استان مرکزی تقدیر شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان بهزیستی استان مرکزی اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    تعدادی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در اردویی فرهنگی تفریحی در مجتمع تفریحی و زیارتگاه شهر کشاورز حاضر و از امکانات تفریحی و زیارتی مکان مذکور استفاده کردند.
رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت: این اردوی یک روزه با هدف ارتقاء روحیه و در راستای سلامت روان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه اجتماعی برگزار شد و بهانه‌ای برای تقدیر از زنان زحمت کش و موفق بود.
  داداشیان  افزود:  این اردو شامل آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش برای راه‌اندازی اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و ... بود و در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و گذران اوقات فراغت برای بانوان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها نیز در نظر گرفته شده است.
وی درادامه گفت:  برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین اردوی یک روزه، از اهداف دفتر توانمند سازی بانوان و خانواده سازمان بهزیستی، بازتوانی و ایجاد آمادگی برای خروج بانوان از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی است که به منظور دستیابی به این اهداف، برنامه‌های مختلف برای آنان اجرا می‌شود.
  این اردوی تفریحی فرهنگی برای   ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ با همکاری مرکز مثبت زندگی شهر کشاورز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد