Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره): سجاد کمالی پور درباره قیمت گذاری ها گفت:  قیمت پایه اجاره سالانه اراضی منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ٤٠٠،٠٠ ریال تصویب شده است. همچنین قیمت واگذاری اراضی در محدوده منطقه آزاد شهر فرودگاهی در جلسه کمیته ارزیابی زمین در منطقه آزاد تجاری برای مدت شش ماه کارشناسی شده و به تایید هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پهنه بندی زمین های منطقه آزاد ادامه داد: ٢٤ هکتار از پهنه لجستیک، ٦ هکتار از پهنه اداری و تجاری و ١٠ هکتار از پهنه فناوری های برتر با قیمت پایه اجاره سالانه ٤٠٠،٠٠٠ ریال واگذار خواهد شد. قیمت نهایی قرارداد اجاره سالانه با توجه به آیین نامه مربوطه با تکیه بر مدل مالی، کاربری، موقعیت مکانی و ... توسط کمیته ارزیابی زمین شهر فرودگاهی معین خواهد شد.

به گفته کمالی پور یکی دیگر از موضوعات مورد بررسی در این جلسه بررسی لیست مربوط به پروژه های سرمایه گذاری در منطقه آزاد شامل مواردی همچون ارائه مدل مالی، طرح توجیهی فنی اقتصادی، برنامه احداث زیرساخت، کاربری، استعلام اراضی معارض، انطباق با طرح جامع، موقعیت مکانی زمین، میزان مصارف انرژی و آلودگی زیست محیطی و روش دفع فاضلاب و ... توسط دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تهیه و تصویب اعضا کمیته برسد.

او همچنین در پایان تاکید کرد: بر اساس هشتمین جلسه  کمیته ارزیابی زمین در منطقه آزاد تجاری، برای هر یک از تقاضاهای واصله و به صورت جداگانه مدارک لازم توسط دفتر امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارسال شود تا در جلسه ای مشخص موارد مورد بررسی کامل قرار گیرد. از سویی دیگر در بررسی درخواست های سرمایه گذاری و فرایند قیمت گذاری مواردی همچون شاخص های زیست محیطی میزان اشتغال، میزان مصرف آب، برق، گاز زیرساخت های عمرانی و دیگر موارد موردتوجه قرار گیرد.

46

کد خبر 1410113

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز شهر فرودگاهی امام خمینی منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.
داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.
با توجه به اهمیت نمرات امتحانات نهاییِ پایه دوازدهم در نتیجه کنکور سراسری، از این پس امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم هم نهایی شده و در نتیجه کنکور تأثیر مستقیم دارد.
بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، از سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ همه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در رشته‌های نظری در ۹ درس به صورت نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی آزمون میدهند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی