Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در پیامی در گذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.  
متن پیام تسلیت ایشان به شرح ذیل است : 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 انالله و انا الیه راجعون 
خبر درگذشت جناب آقای مرحوم عیسی جعفری نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ مایه تاسف و تاثر شدید اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم آن مرحوم و اعضای محترم شورای ائتلاف استان همدان و حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ و همکاران ایشان در مجلس شورای اسلامی تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.  
پرویز سروری
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

منبع: نماینده

کلیدواژه: پیام تسلیت دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نماینده نماینده بهار و کبودرآهنگ شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح یکشنبه از برگزاری نشست‌های دوره‌ای با مردم خارگ به منظور بررسی مشکلات و نیازهای آنان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از شما در مجلس شورای اسلامی برای تحقق برنامه‌های اولویت‌داری که می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این جزیره شود، تلاش کنم.

وی افزود: اولویت‌های توسعه اقتصادی و برنامه‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی و ترویج کسب و کارهای محلی کارآمد و مؤثر باشد، باید احصاء شود.

نماینده منتخب بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مسیر توسعه به عنوان نماینده شما مردم عزیز، بر بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل بار و مسافر، ارتقا امکانات شهری، بهبودزیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی و ارتباطات خارگ تاکید دارم.

کد خبر 6084268

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود