Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی اصفهانی» روز سه‌شنبه در آیین معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: جهش تولید، حمایت از کالای داخل و تنظیم بازار از دیگر محورهای فعالیت این وزارتخانه است که به تمامی سازمان‌های استانی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: مدیران صنعتی و فعالان اقتصادی به عنوان سربازارن جبهه اقتصادی باید به این باور برسند که اقتصاد کشور امروز در شرایط جنگ قرا دارد و برای پیروزی در این میدان مبارزه باید ساختارهای تولید جنگی و بازدارنده شوند تا بتوان ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان،گام بلندی در راستای تولید و اشتغال کشور برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت اظهار داشت: تحقق راهبردهای سازمان صنعت، معدن و تجارت تنها با وفاق و همدلی بین مسئولان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و فعالان اقتصادی محقق می‌شود که این مهم باید در دستور کار سازمان‌های استانی قرار داشته باشد.

اصفهانی بیان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی ایمان دارد و حمایت همه جانبه از صنعت و ارائه چراغ راه به فعالان اقتصادی می تواند زمینه توسعه اقتصادی و بالندگی کشور را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران در طول تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌ که با مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات توطئه‌های دشمنان را خنثی و اجازه ضربه زدن به نظام اسلامی را نمی‌دهد، بنابراین با فراگیر کردن این روحیه در کشور می‌توان به توسعه پایدار دست یافت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت تاکید کرد: استان مرکزی به عنوان پایتخت تولید کشور سهم مهمی در لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری دارد و می تواند نقش مهمی در حنثی سازی توطئه‌های اقتصادی دشمنان  ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز گفت: مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمنان نتوانسته تولید این استان را باچالش جدی مواجه کند به طوری که در سه ماهه نخست سال گذشته ۱۶۴ جواز تاسیس در این استان صادر شد اما در سه ماهه نخست امسال این رقم به ۲۹۵ فقره رسیده است.

«سعید فرخی» افزود: در سه ماهه نخست پارسال ۶۰ پروانه بهره‌برداری با ۱۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در استان مرکزی صادر شد اما این مهم در سه ماه نخست امسال به ۶۳ مورد با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: سند جهش تولید در استان مرکزی تدوین شده و وظایف تمامی نهادهای اجرایی نیز ابلاغ و در نشست‌های مختلف گزارش عملکرد دستگاهها تشریح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز گفت: همکاری و هم‌افزایی مطلوبی بین این سازمان با نهادهای مختلف شکل گرفته که بر همین اساس جهش تولید امسال در این استان عملیاتی می‌شود.

«سعید جعفری کرهرودی» افزود: تشکل‌ها و فعالان اقتصادی، استانداری و فعالان اقتصادی استان مرکزی به عنوان پشتیبان سازمان صنعت، معدن و تجارت عمل می‌کنند که بر همین اساس بسیاری از مشکلات در بدو شکل گیری شناسایی و مدیریت می‌شود.

وی اضافه کرد: حفظ حقوق مصرف‌کننده و حمایت از تولیدکننده رویکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی است و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری بدست آمده است.  

در این آیین «سعید جعفری کرهرودی» به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی معرفی شد.

۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در استان مرکزی فعالیت دارند که بیش از ۱۵۰ مورد کالای صادراتی تولید می‌کنند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی جهش تولید وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی جهش تولید معدن و تجارت استان مرکزی فعالان اقتصادی سازمان صنعت جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار