Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های مختلف نیوزیلند طی روزهای اخیر مدعی شدند که فایلی حاوی اطلاعات خصوصی 18 نفر از مبتلایان فعلی به ویروس کووید-19 در این کشور را دریافت کرده‌اند. این اطلاعات شامل نام کامل افراد، آدرس، سن و هتل محل قرنطینه بوده است.

 رادیو نیوزیلند نیز در گزارشی اعلام کرده است که «هِیمیش واکر» و «میشل باگ»، از کاندیداهای انتخاباتی حزب ملی و نمایندگان فعلی مجلس، در انتشار این اطلاعات دست داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش این رسانه، پس از دسترسی خانم باگ به اطلاعات شخصی افراد، آن‌ها را در اختیار آقای واکر گذاشته و  او این اطلاعات را به رسانه‌ها ارسال کرده است.

 در همین راستا، «تاد مولد»، رهبر حزب ملی ضمن انتقاد از دولت در خصوص مدیریت اطلاعات افراد مورد نظر گفت: واقعا جای تاسف دارد که دولت نمی تواند در مدیریت امور مهم به درستی عمل کند.آقای تاد مولر در آخرین اظهار نظر خود در این باره گفت: این تخلف تبعاتی برای حزب در برخواهد داشت.

همچنین، به گزارش خبرگزاری «نیوزهاب»، سِر باب هاروی، شهردار سابق شهر وایتاکِرِ (شهری واقع در غرب آکلند)، در مصاحبه تلویزیونی خود در خصوص انتخابات آتی نیوزیلند گفت که اطمینان دارد با توجه به اتفاقات صورت گرفته، پیروزی حزب کارگر در انتخابات کشور تضمین شده باشد.

وی در این خصوص گفت: آیا واقعا  خانم باگ که حدود 40 سال است که در حوزه سیاست فعالیت دارد. نمی دانست که مقصر این تخلف مشخص میشود؟


 در همین راستا، آقای واکر و خانم باگ ضمن پذیرش اتهامات وارد شده، کناره گیری خود را از انتخابات آتی نیوزیلند اعلام کردند. آقای واکر در این باره گفت: بخاطر اقداماتی که انجام داده ام عذر خواهی کرده و مایل نیستم در مورد این اتفاقات صحبت کنم.


 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا نیوزیلند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیوزیلند ویروس کرونا نیوزیلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، عفت شریعتی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: جهان کفر و نفاق و مردمان بد مسلک و ناسپاس و جنایتکاران، اسرائیل، آمریکا و اذنابشان بدانند که عظمت اسلام راستین، نمودار و بر همگان آشکار است؛ این واقعیتی است که همه می‌دانند و نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام ملعون عبرت بگیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان‌شاءالله نابودی اسرائیل غاصب و همه دشمنان‌شان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6079824 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
  • سرنوشت پدر موشکی ایران چه شد؟
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • سوتى كه سرنوشت و نتيجه را عوض كرد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • اوج به موقع در هفته‌های سرنوشت‌ساز استقلال
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید