Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و نقل از فدراسیون والیبال، میلاد تقوی درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون گفت: بر اساس قوانین و مقررات جاری، تصمیم‌گیری برای زمان و مکان برگزاری مجامع عمومی و سالیانه فدراسیون‌ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه فدراسیون والیبال پیشنهاد خود جهت برگزاری مجمع عمومی و سالیانه در اواخر تیرماه را به معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش اعلام کرده است، تصریح کرد: به دلیل مشکلات ناشی از گسترش و شیوع موج دوم بیماری کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان‌های کشور، موافقت شد که مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۹ تیرماه به صورت آنلاین برگزار ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال، ادامه داد: کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در حال آماده سازی زیر ساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون به صورت آنلاین هستند.

وی درباره نحوه حضور سایر شرکت کنندگان در این مجمع، افزود: روسای هیات‌های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و سایر اعضا به صورت حضوری در این جلسه که به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

کد خبر 4973962 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون والیبال سالیانه فدراسیون عمومی و سالیانه ورزش و جوانان وزارت ورزش مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است