Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:00:17 GMT

موسسه رویان مهدی‌شهر نیازمند تخصیص اعتبار است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۵۸۱

موسسه رویان مهدی‌شهر نیازمند تخصیص اعتبار است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا میقانی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه رویان جهاد دانشگاهی استان سمنان به میزبانی این واحد دانشگاهی، با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبارات تجهیز، فاز اول پروژه رویان جهاد دانشگاهی استان تا پایان سال افتتاح می‌شود، ابراز کرد: این طرح از جمله پروژه‌های ملی است که خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در این پروژه هزینه شده است، ابراز کرد: تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیز ساختمان‌ها، فاز اول پروژه رویان مهدی‌شهر تا پایان سال با همکاری مسئولان می‌تواند به افتتاح این طرح مهم بینجامد.

فرماندار مهدی‌شهر گفت: ساختمان‌ها محوطه، تأسیسات و معابر پروژه رویان این شهرستان در حال تکمیل است و امیدواریم سایر اعتبارات برای تهجیز بیشتر مؤسسه نیز تخصیص یابد زیرا این طرح یکی از مطالبات مردم محسوب می‌شود.

میقانی بیان کرد: پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی یکی از برندهای معتبر علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در کشور است و در طول سال‌های اخیر و خصوصاً در زمان تحریم، دستاوردهای علمی زیادی را برای کشور به همراه داشته است.

کد خبر 4973951

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدیشهر جهاد دانشگاهی سمنان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان پروژه رویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار

نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان‌های یزد، هرمزگان، مرکزی و زنجان به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار یزد به صورت ارتباط تصویری برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به وجود ۱۲۸۰ طرح ملی و استانی نیمه تمام در استان یزد گفت: از این تعداد ۱۶۷ طرح ملی و ۱۱۱۳ طرح استانی است که در مجموع تکمیل آنها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.
 
فاطمی در ادامه به آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۵۳۶ طرح کمتر از ۵۰ درصد، ۲۴۱ طرح بین ۵۰-۷۰ درصد و ۳۳۶ طرح بالای ۷۰ درصد است.
 
استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شاخص و مورد مطالبه عموم مردم استان‌ها در قالب طرح «ایران یار»، اظهارکرد: براساس شاخص‌های ابلاغی طرح کشوری تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های اولویت دار استان یزد در دو گروه تقسیم بندی شد.
 
وی با عنوان اینکه طرح‌های مذکور در دو گروه «طرح‌های ملی_استانی» و «شهرستانی_ محلی» تعریف شده است، افزود: در گروه طرح‌های ملی_ استانی ۳۱ طرح شامل ۴ کلان طرح اقتصادی و ۲۷ طرح عمرانی قرار گرفته که تکمیل آنها نیازمند ۱۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
 
فاطمی تعداد طرح‌های منتخب با ویژگی‌های شهرستانی_محلی را ۳۵۶ مورد دانست و تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۶ طرح عمرانی و ۱۷۰ طرح اقتصادی هستند که تکمیل اینطرح‌ها به ترتیب قریب به ۲۰ همت اعتبار و ۲۵ همت تسهیلات نیاز دارد.
 
وی در پایان اظهارکرد: به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد در قالب طرح مورد پیگیری دولت سیزدهم، دو سبد پیشنهادی مذکور مبتنی بر مطالبات و نیازمندی‌های مردم تدارک دیده شده است تا پس از نظر سنجی و اولویت بندی طرح ها، اقدامات مربوط به تکمیل آنها انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • توسعه فعالیت‌ های قرآنی نیازمند تخصیص بودجه
  • توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند تخصیص بودجه