Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ( سه شنبه، ۲۴ تیر) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

 سخنگوی وزارت بهداشت  بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تصریح کرد: استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت یادآوری کرد: استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید

کاهش ابتلا و بستری به کرونا با استفاده همگانی از ماسک ماسک زباله عفونی است بازگشت محدودیت‌های کرونایی به تهران پس از ۱۳ روز هشدار/ چالش بر سر طرح ترافیک و دورکاری کارمندان  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا در ایران آمار کرونا در ایران ویروس کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند

آفتاب‌‌نیوز :

«میشائیل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز سه‌شنبه گفت که هنوز ۴۰ ایرلندی همچنان در باریکه غزه حضور دارند.

وی در ادامه سخنانش گفت: «کمک‌های انسانی که وارد باریکه غزه می‌شود کافی نیست».

وزیر خارجه ایرلند اضافه کرد: «۱۰۰ درصد فلسطینیان در غزه با شبح قحطی مواجه هستند».

دیده بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه امروز در بیانیه‌ای در خصوص شیوع بیماری‌های گوارشی در غزه هشدار داد و گفت که در سایه بحرانی شدن وضعیت بهداشت و درمان و ادامه «جنایت نسل‌کشی دسته‌جمعی از سوی اشغالگر اسرائیلی» خطر شیوع انواع بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های گوارشی افزایش یافته است.

از سوی دیگر دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، از افزایش شهدا به ۳۴۱۸۳ و زخمی‌ها به ۷۷۱۴۳ نفر خبر داد.

به گفته او ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت جدید در غزه انجام داده که منجر به ۳۲ شهید و ۵۹ زخمی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد