Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@03:00:42 GMT

تعطيلي يک هفته اي برخي صنوف از امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۶۴۴

تعطيلي يک هفته اي برخي صنوف از امروز

خبرگزاری آریا- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تعطیلی یک هفته ای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز 24 تیرماه آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "نادر مرادی" از برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران خبر داد و گفت: به علت افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و از سرگیری موج دوم این ویروس جلسه ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد به مدت یک هفته کلیه آرایشگاه های زنانه ،سالن های زیبایی ، تالارهای پذیرایی و چایخانه ها، سینما ها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها ، مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی تعطیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها که باعث شیوع ویروس کرونا می شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
معاون نظارت بر اماکن عمومی  با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه به روسای اتحادیه های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد : تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز بیست و چهارم تیرماه آغاز شد.
سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی های اندیشیده شده بازدیدهای غیر مترقبه از صنوف های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحد های صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعطیلی صنوف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

هنوز مشخص نیست که چه روز‌هایی تعطیل خواهد شد، اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد. هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.

تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

منبع: دانشجو

tags # تعطیلی ادارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • شنبه را به جای پنجشنبه تعطیل کنید
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!