Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰  میلیون تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۳۲۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۹۹ دلار معامله می‌شود.

سکه در مرز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان | آخرین قیمت سکه، ‌طلا و ارز در ۲۳ تیر ۹۹

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰  تومان، یورو ۲۶ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۴۷۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل  ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روزکاری قبل ۲۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار، ۲۲ هزار و ۹۴ تومان و ۲ ریال، قیمت یورو را ۲۴  هزار و ۸۰۲ تومان و ۹ریال و قیمت پوند انگلیس را ۲۷ هزار و ۷۲۸ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۵ هزار و ۹۳۱ تومان و ۴ ریال  می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

رد پای بانک‌ها در خرید و فروش سکه و ارز | مجلس فتیله احساسات را پایین بکشد کد خبر 530907 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی سکه قیمت هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون قیمت خرید قیمت دلار ۲۲ هزار صرافی ها قیمت سکه بانک ها قیمت ها ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۴۴ هزار تومانی به قیمت ۳ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز به قیمت ۴۴ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان

یورو

۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۴۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۴ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان

نیم سکه

۲۶ میلیون تومان

ربع سکه

۱۶ میلیون تومان

سکه گرمی

۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۵ میلیون و ۴۴ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۶ میلیون و ۳۸۲ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۷۷.۱۹ دلار

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896670

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | طلا کانال عوض کرد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا کانال عوض کرد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت