Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@06:54:04 GMT

اعلام بیکارترین استان‌های کشور + نمودار

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۷۹۵

به گزارش تسنیم، مطابق آمار ارائه شده از نتایج بیکاری در فصل بهار 99  لرستان با 21 درصد بیکاری بیکارترین استان کشور است.  نرخ بیکاری لرستان در بهار امسال به 21 درصد رسیده در حالی که این نرخ در مدت مشابه پارسال16.3 بوده است.

پس از استان لرستان نیز استان چهارمحال و بختیاری با نرخ 19.1 درصد و استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان به ترتیب با 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 و13.1 بیشترین نرخ بیکاری را در کشور داشته‌اند. کمترین نرخ بیکاری در بهار امسال نیز به ترتیب مربوط به  خراسان جنوبی با 4 درصد بیکاری  و استان های اردبیل, مازندران, مرکزی و فارس است که به ترتیب 6درصد, 6.2درصد,6.5 درصد و 6.6 بوده است.

شکاف بیکاری استان‌ها نشان دهنده فاصله بالاترین نرخ بیکاری با پایین‌ترین نرخ بیکاری استان‌ها در یکسال است که این شاخص از تفاضل بالاترین نرخ بیکاری با پایین‌ترین نرخ به دست می‌آید.

منبع: الف

کلیدواژه: نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس استاد به شاگرد؛ ثبت مالکیت توپ ۳۲ درصدی برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. تیم ژاوی در این بازی، مالکیت توپ بسیار پایینی را به ثبت رساند.

به نقل از اوپتا؛ مالکیت توپ بارسلونا در این بازی ۳۲.۷٪ بود. این پایین ترین درصد مالکیت توپ به ثبت رسیده برای بارسلونا در همه رقابت ها حداقل از فصل ۲۰۰۳/۰۴ (آغاز جمع آوری داده ها توسط پایگاه های آماری اوپتا) محسوب می شود. مالکیت توپ بارسلونا مقابل تیم لوئیز انریکه در بازی رفت نیز ۴۱.۴٪ بود که این درصد نیز تا قبل از بازی امشب، پایین ترین درصد مالکیت توپ بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آمد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است
  • درس استاد به شاگرد؛ ثبت مالکیت توپ ۳۲ درصدی برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • گیاهان خوراکی، سوغات بهار در لرستان
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد رسید
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد درصد رسید
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • سکه و طلای ۱۸ عیار چقدر پایین آمد؟ ؛ بازار طلا خریدار ندارد | آخرین وضعیت طلا و انواع سکه