Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-10@21:16:11 GMT

پرسپولیس برای قهرمانی چند امتیاز می خواهد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۹۰۴

درصورتی که تیم فولاد تمام بازی هایش را ببرد پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به 8 امتیاز دارد.

تیم فوتبال پرسولیس بعد از شروع مجدد لیگ 3 بازی برگرار کرد که هر 3 بازی با پیروزی سرخ ها همراه بود.

شاگردان یحیی گل محمدی ابتدا پیکان را سه بر یک شکست دادند، سپس شاهین شهرداری بوشهر را با یک گل مغلوب کردند و در نهایت ماشین سازی را با تک گل مهدی ترابی از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که دو بازی از این سه بازی در زمین حریفان برگزار شد و در تنها بازی خانگی که مقابل شاهین بوشهر برگزار شد این تیم یک اخراجی هم داد اما 10 نفره توانست بازی را ببرد. تنها گلی که پرسپولیس دریافت کرد در بازی با پیکان و از روی نقطه پنالتی بود.
تمامی این مسائل نشان می‌دهد تیم یحیی گل محمدی همچنان انگیزه‌اش را حفظ کرده و همچنان پرقدرت ترین تیم لیگ ایران است.
در حال حاضر وضعیت این گونه است که پرسپولیس در پایان هفته بیست و چهارم به امتیاز 56 رسیده است. ظاهرا سپاهان نزدیک‌ترین تیم به پرسپولیس است چرا که در رده دوم قرار گرفته و 42 امتیاز دارد. اما نکته این است که فولاد با دو بازی کمتر 39 امتیازی است و اگر 6 امتیاز آن دو بازی را برای فولاد در نظر بگیریم فولاد بالقوه با 45 امتیاز تیم دوم جدول و اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس است.
حالا در بهترین شرایط  اگر فولاد همه امتیازات باقی مانده را بگیرد در نهایت به امتیاز 63 خواهد رسید. در بین رقبای پرسپولیس هیچ تیم دیگری به این امتیاز نخواهد رسید. به این ترتیب پرسپولیس در دشوارترین حالت اگر به امتیاز 64 برسد قهرمانی‌اش قطعی می‌شود. این یعنی پرسپولیس فقط به 8 امتیاز دیگر در 6 بازی باقی مانده نیاز دارد تا به چهارمین قهرمانی متوالی‌اش برسد. البته همان طور که بررسی کردیم نیاز پرسپولیس به این 8 امتیاز برای قهرمانی، در سخت‌ترین حالت ممکن است. به معنای دیگر اگر فولاد یا سپاهان و شهرخودرو در بازی‌های باقی مانده فقط یک بار بلغزند و نتوانند به 3 امتیاز برسند، پرسپولیس به امتیاز کمتری برای کسب عنوان قهرمانی نیاز خواهد داشت.
گفتنی است رقبای پرسپولیس در بازی‌های آینده به ترتیب تیم‌های فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نساجی، ذوب‌آهن، گل‌گهر و سایپا هستند. در این بازی های باقی مانده پرسپولیس 3 بازی خارج از خانه و دو بازی داخل خانه خواهد داشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باقی مانده دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب در پرسپولیس برای نیم فصل دوم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سه امتیاز بازی با گل گهر سیرجان خود را به یک‌قدمی استقلال تهران در صدر جدول رساند تا اختلاف دو تیم به یک امتیاز رسیده و سرخ‌ها منتظر لغزش دیگری از سوی شاگردان جواد نکونام برای تصاحب جایگاه اول باشند.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس بمب ساعتی برای اخراج!

پرسپولیس که از ابتدای دور برگشت زیر نظر اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی بازی می‌کند توانسته ۱۶ امتیاز از هفت دیدار خود کسب کند تا بهترین عملکرد را بین تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل دوم داشته باشد.

عملکرد ایده آل پرسپولیس با نمایش درخشان آن‌ها در تک تک این مسابقه‌ها همراه بوده است. آن‌ها در چهار دیدار دور برگشت بیش از ۶۰۰ پاس در طول یک مسابقه داده‌اند که دقت بالای ۸۵ درصدی داشته است. عملکردی که در جریان دیدار با گل گهر سیرجان نیز تکرار شد.

شاگردان ویه‌را در این بازی حدود ۶۵ درصد از مالکیت توپ خود را در نیمه زمین حریف پشت سر گذاشتند و با زدن ۱۱ شوت به سمت دروازه محمدرضا اخباری نشان دادند توجه زیادی روی این موضوع برای عقب نگه داشتن خط دفاعی حریف و همچنین استفاده از قدرت شوت‌زنی بازیکنان خارجی خود نظیر ارونوف و عبدالکریم حسن دارد.

سرخپوشان پایتخت که در دور برگشت به لطف خرید بازیکنانی همچون اوستون ارونوف، عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن و محمد خدابنده لو هجومی‌تر از قبل بازی می‌کند ۱۰ گل در ۷ بازی زده است و تنها سه گل خورده که نشان از بهبود وضعیت آن‌ها دارد.

حالا پرسپولیس مقابل ملوان بند انزلی یکی از پدیده‌های فصل ۰۳-۱۴۰۲ در حالی بازی خواهد کرد که اوسمار ویه را را به دلیل اخراج در جریان بازی با گل گهر روی نیمکت نخواهد داشت، اما قطعا تاکتیک‌های سرمربی برزیلی می‌تواند همچنان در مستطیل سبز پیاده شود تا سرخ‌ها امیدوار به بازپس گیری صدر جدول باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۴ فروردین در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226580 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • خاطره بازی قرمزها با قهرمانی ۱۰ سال پیش(عکس)
  • اتفاق خوب در پرسپولیس برای نیم فصل دوم
  • اتفاقی که پرسپولیس را به قهرمانی امیدوار می‌کند
  • پس‌گردنی به قیمت هدررفتن دو امتیاز! (عکس)
  • لیگ برتر بسکتبال| آورتا ساری و فولاد هرمزگان پیروز بازی نخست پلی‌اوت
  • نقی‌زاده: حق تراکتور قهرمانی در لیگ است
  • چرا استقلال برابر مس رفسنجان متوقف شد؟
  • فولاد گلزن تر از نیم فصل اول/ بیش از ۱/۵ برابر تنها در ۷ بازی
  • دو دلیل توقف استقلال برابر مس/ شرط زیاد کردن اختلاف با پرسپولیس
  • در انتظار اولین پاس گل چپ پای سابق پرسپولیس