Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@12:32:06 GMT

طعنه سنگین مهدی ترابی به حریفان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۹۲۴

طعنه سنگین مهدی ترابی به حریفان پرسپولیس

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت جدول به گونه‌ای است که اگر در بازی با فولاد پیروز شویم، ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیتش بعد از آغاز دوباره بازی‌های لیگ برتر اظهارداشت:

خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و از طرفی شرایط پرسپولیس هم خوب است که ما بازی به بازی بهتر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا وضعیت تیم بهتر از این هم شود. ما باید نماینده خوبی برای هواداران که این روزها نمی‌توانند به استادیوم بیایند باشیم. درست است که آنها کنار ما نیستند اما ما باید در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

مهدی ترابی در پاسخ به این سوال که خودش در این فصل گل‌های ۳ امتیازی زیادی برای پرسپولیس زده و نقش تاثیر گذاری در روند فعلی این تیم داشته افزود:

اول اینکه خدا را شکر که امسال سال خیلی خوبی برای من در پرسپولیس بود، اما اینطور نیست که فقط من برای تیم امتیاز گرفته باشم. در پرسپولیس کار تیمی خیلی خوبی وجود دارد و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا هواداران شاد شوند. می‌بینید که ما در هر بازی تا آخرین لحظات می‌جنگیم اما همه این تلاش‌ها برای شادی هواداران است، چرا که آنها به ما انگیزه می‌دهند.

مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص اینکه او شانس بالایی برای آقای گلی دارد و فکر می‌کند بتواند به این افتخار فردی و مهم دست پیدا کند خاطرنشان کرد:

من در جدول آقای گل لیگ برتر ۱۰ گله هستم و فکر کنم ۲ گل با صدرنشین این جدول فاصله دار،م اما همچنان علی‌علیپور شانس اول آقای گلی در تیم ماست. مطمئناً او تلاش بسیار زیادی می‌کند تا برای پرسپولیس موثر بوده و گل بزند اما همه بازیکنان می‌دانند که قبل از هر چیز موفقیت تیم مهمتر است. آقای گلی مثل قهرمانی نیست که در تاریخ بماند و این قهرمانی است که از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

ترابی در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل فولاد افزود:

تیم فولاد تیم خیلی خوبی است و مطمئن بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. از طرف دیگر آقای نکونام تلاش زیادی برای این تیم کرده و واقعاً تیم خوبی ساخته اما ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و فکر می‌کنم اگر با برد از زمین بیرون بیاییم، فاصله خیلی خوبی با رقبای دیگر داشته باشیم. نمی‌خواهم در خصوص فولاد صحبت کنم اما درباره تیم خودمان باید بگویم که مطمئناً اعضای کادرفنی نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناسند و ماهم تدابیر آنها را در زمین پیاده می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم تا هواداران شاد شوند.

مهدی ترابی مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه با وضعیت فعلی جدول به نظر می‌رسد اگر پرسپولیس از سد فولادخوزستان بگذرد راه بسیار زیادی برای قهرمانی طی شده و تا حدود ۸۰، ۹۰ درصد می‌توان پرسپولیس را قهرمان دانست عنوان کرد:

به هر حال وضعیت جدول به گونه‌ای است که من هم با شما موافقم و ما اگر برنده شویم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم. ما برای برد به زمین می‌رویم و اگر این بازی را هم ببریم در سایر بازی‌ها هم همین روند را ادامه خواهیم داد. هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند که تیم‌شان برنده باشد. ما هم برای این مسئله تلاش می‌کنیم.

ترابی در مورد اینکه آیا پرسپولیس امسال از نظر امتیاز، رکورد شکنی می‌کند گفت:

ما الان دنبال رکورد زدن نیستیم چرا که بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر بازی برای سه امتیاز می‌جنگیم اما مطمئن باشید حتی اگر قهرمانی ما هم مسجل شود در سایر بازی‌ها همچنان با همه توان و برای گرفتن امتیازات کامل بازی می‌کنیم. این را هم بگویم که در پرسپولیس وضعیت به شکلی است که بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس درباره شوخی‌هایی که در فضای مجازی با فاصله پرسپولیس و رقبایش انجام شده و از آن تحت عنوان فاصله اجتماعی نام برده شده گفت:

بله! من هم این شوخی‌ها و کری‌ها را که بین هواداران وجود دارد دیده‌ام. به هر حال هواداران ما حق دارند چراکه ما فاصله خودمان را رعایت کردیم. در کل برای همه مردم و ورزشکاران آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم که هیچ بازیکنی از هیچ تیمی دچار بیماری کرونا نشود. امیدوارم که فصل را بدون مشکل و با سلامتی کامل به پایان برسانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مهدی ترابی مهدی ترابی خیلی خوبی سه امتیاز آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مویدی، امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در انتظامی کردستان اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

وی افزود: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران ما در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب هستیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

سردار مویدی تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه‌روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروی آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست که در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در تولید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

کد خبر 739434

دیگر خبرها

  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند