Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

نتیجه تست کرونای بازیکنان پرسپولیس منفی شد

پس از این که تست آریا برزگر مثبت اعلام شد، نگرانی زیادی در اردوی سرخ ها به وجود آمد و روز گذشته پیش از تمرین نیز آزمایش PCR از بازیکنان گرفته شد تا وضعیت این تیم مورد سنجش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از هفته قبل برنامه ریزی این تست انجام شده بود و حتی اگر موضوع برزگر هم وجود نداشت، تست گرفته می‌شد.
به هر حال دقایقی قبل نتیجه این تست به صورت علنی منتشر و اعلام شد که نتیجه آزمایش تمام بازیکنان و اعضای تیم منفی بوده است. بنابراین سرخ ها عصر امروز یک جلسه تمرینی دیگر را خواهند داشت و فردا هم آخرین تمرین پیش از بازی با فولاد را برگزار می‌کنند.
این در حالی است که پرسپولیسی ها تا پایان فصل دستکم دو بار دیگر آزمایش کرونا خواهند داشت.

دستور العمل AFC تست کرونا اجباری شد

این تست باید 72 ساعت پیش از ترک کشور انجام و نتایج آن برای کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. تست کرونا در تمامی مسابقات برون مرزی در سال 2020 واجب است. این قانون شامل تیم های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند می شود. هم چنین تیم های ملی پیش از ترک تهران برای حضور در بازی ها باید نتایج تست کرونا را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

بر اساس این دستور العمل بازیکنانی که پاسخ تستشان مثبت باشد حق همراهی تیم های خود در بازی های بین المللی را نخواهند داشت. این تست هم چنان برای هر بار خروج از کشور به بهانه حضور در بازی های بین المللی تکرار خواهد شد. این اقدامات نشان می دهد بازی هایی که از سوی کنفدراسیون فوتبال برنامه ریزی شده در ماه های آینده برگزار خواهد شد. در شهریور و مهر قرار است بازی های لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین بازی های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2020 دنبال شود.

دغدغه بزرگ مجیدی برای خط دفاع

سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو بازیکن توانمند استقلال هستند که چند روزی است به ویروس کرونا مبتلا شدند و اینطور که از وضعیت شان پیدا است دیدار با نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از دست داده اند.
این دو مدافع طی روزهای گذشته در قرنطینه خانگی بسر می بردند و حالا این وضعیت برایشان ادامه دار خواهد بود. نکته مهم اما غیبت آنها دردیدار با نفت آبادان است. بی تردید غیبت این دو بازیکن حالا به دغدغه اصلی فرهاد مجیدی تبدیل شده است.
محمد دانشگر و روزبه چشمی دو بازیکن دیگر استقلال هستند که درپست دفاع وسط به میدان می روند و شرایط حضور در مسابقه را دارند اما واقعیت این است که مجیدی اگر بخواهد تیمش را مقابل نفت نیز با 3 دفاع مرکزی به زمین بفرستد باید یک بازیکن جوان را در کنار این دو مدافع قرار بدهد. از طرف دیگر استقلال مسعود ریگی را نیز به دلیل محرومیت مقابل نفت آبادان به همراه ندارد و حتی دست مجیدی برای استفاده از یکی از هافبک های تدافعی خود در خط دفاع نیز بسته است.
در این شرایط سرمربی استقلال دغدغه اش به جایگزینی نفرات در خط دفاعی معطوف شده و باید دید او چه تصمیمی درباره این پست کلیدی مقابل نفت آبادان اتخاذ خواهد کرد.

سورپرایز نکو برای پرسپولیس، پاتوسی می آید

آیاندا پاتوسی ستاره تیم فولاد در نیم فصل دوم بود که با شیوع ویروس کرونا به کشورش آفریقای جنوبی رفت اما باتوجه به محدودیت های موجود در قاره آفریقا هنوز موفق به بازگشت به ایران نشده است. در این بین فولاد دستکم سه بار برای بازگشت این بازیکن اقدام کرد که البته هر بار در این راه ناکام بودند.
اما حالا استوری اینستاگرامی آیاندا پاتوسی نشان می‌دهد که او احتمالا در راه بازگشت به ایران است. ستاره خط هافبک تیم فولاد خوزستان با انتشار تصویری از حضورش در فرودگاه کیپ تاون و همچنین اموجی هواپیما با علامت شادی، این خبر خوش را به جواد نکونام و هواداران این تیم داده است.
با بازگشت او که با پیگیری های سعید آذری مدیرعامل فولاد رقم خورده، تیم اهوازی با قدرت بیشتری در مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. البته باید دید که میزان آمادگی پاتوسی چه میزان خواهد بود و آیا نکونام او را در دیدار حساس برابر پرسپولیس به کار می‌گیرد یا نه. پاتوسی سال پیش در بازی دربی به میدان رفت و عملکرد خوبی مقابل سرخ های تهرانی داشت.

پاشازاده سرمربی جدید شاهین

سه روز پس از کناره گیری مهرداد کریمیان از سمت سرمربیگری تیم شاهین بوشهر، مهدی پاشازاده به صورت رسمی هدایت این تیم جنوبی را برعهده گرفت. در روزهای اخیر توافق او با مدیران باشگاه انجام شده بود اما باتوجه به توافق پاشازاده با سپیدرود، وی برای حضور در شاهین باید با تیم رشتی هم توافق می‌کرد.
او امروز صبح در شهرداری حضور یافت و قراردادش را با تیم شاهین رسمی کرد تا سرمربی جدید بوشهری ها برای بقا در لیگ برتر ایران باشد. این در حالی است که شاهین از ابتدای فصل عبدالله ویسی، میشو کریستیچوویچ و مهرداد کریمیان را به عنوان سرمربی داشت.
تیم شاهین بوشهر با 17امتیاز در قعر جدول لیگ برتر ایران قرار دارد و برای بقا باید در شش هفته آینده عملکردی بهتری داشته باشد. آن ها این هفته در دیداری سرنوشت ساز روز جمعه میهمان گل گهر خواهند بود.

صادقی: درگیر مشکلات درون باشگاه هستیم

پس از گذراندن روزهای پرالتهاب عنابی‌پوشان مشهدی چشم انتظار رونمایی از سرمربی جدید هستند؛ روزهای پرالتهابی که باعث شد تا دو امتیاز حساس خانگی در برابر سایپا در راه کسب سهمیه آسیایی از بین برود؛ اکبر صادقی کاپیتان شهرخودرو در خصوص استعفای مجتبی سرآسیایی از هدایت تیم و تاثیر آن روی بازی ها، گفت: هفته قبل مسائل و مشکلاتی گریبان گیر بازیکنان و باشگاه شد، از جمله استعفای آقای سرآسیایی و مشکلات درون باشگاه که در نهایت تاثیر خود را در بازی با سایپا گذاشت؛ امیدوارم این مسائل به زودی تمام شود تا ما بتوانیم در ادامه بازی‌های لیگ با خیال آسوده بازی و نتیجه لازم را کسب کنیم.

اکبر صادقی افزود: اطلاعی ندارم که چرا آقای سرآسیایی از هدایت تیم استعفا کرد ولی امیدوارم او به زودی به جمع ما بازگردد. بهتر است خودش پاسخ دهد که چرا یک روز قبل از بازی حساس با سایپا استعفا کرد.

وی در خصوص کسب سهمیه آسیایی نیز گفت: مطمئن باشید سهمیه را کسب خواهیم کرد. ما بازی‌های سختی با تراکتور، صنعت نفت، استقلال و سپاهان خواهیم داشت. همان گونه که این بازی‌ها برای ما دشوار است، برای تیم‌های مقابل ما هم که رقبای مستقیم در کسب سهمیه هستند، سخت خواهد بود. تیمی که موفق شود از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و اشتباهات کمتری از آن‌ها سر بزند، پیروز میدان خواهد بود.

اعتراض رسمی پارس جنوبی به رای کمیته انضباطی

بعد از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به تکرار بازی تیم های پارس جنوبی-استقلال داد ، باشگاه پارس جنوبی به طور رسمی به این رای اعتراض کرد.
درنامه ای که باشگاه پارس جنوبی به حیدربهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال ارسال کرده به ماجرای امتناع استقلال از بازی و حضور داوران و ناظران در زمین مسابقه اشاره شده است. در بخش دیگری از این نامه آمده است:" پس از بررسی های انجام شده طبق جدول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تعداد بازیکنان و کادر استقلال 43 نفر است و طبق پروتکل ابلاغی نفرات مبتلا به ویروس کوید-19 کمتر از مقدار تعیین شده 25 درصد است. توضیح اینکه در لیست مذکور دستیار کادرفنی و بازیکن خارجی تیم علیرغم ادعای باشگاه استقلال در لیست مندرج در سازمان لیگ بوده و تا به حال فرآیند قانونی فسخ قرارداد و ابطال آی تی سی و کارت بازی آن ها صورت نپذیرفته است."
پارس جنوبی از سرپرست ریاست فدراسیون خواسته است که پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع دهد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران ویروس کرونا پرسپولیس AFC مجیدی استقلال نفت آبادان جواد نکونام فولاد پرسپولیس آیاندا پاتوسی مهدی پاشازاده شاهین بوشهر شهرخودرو اکبر صادقی پارس جنوبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران ویروس کرونا پرسپولیس مجیدی استقلال نفت آبادان جواد نکونام فولاد پرسپولیس آیاندا پاتوسی مهدی پاشازاده شاهین بوشهر شهرخودرو اکبر صادقی پارس جنوبی کمیته انضباطی پارس جنوبی نفت آبادان تست کرونا بازی ها خط دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر

آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. گل اول این بازی را دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند و تصاویر منتشر شده از خوشحالی بعد گل او حسابی جنجال ساز شد. پس از این اتفاق اسماعیلی فر به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد جریمه‌ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد