Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:35:11 GMT

سرمربی جدید سپیدرود با شاهین بوشهر قرارداد بست

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۹۷۲

سرمربی جدید سپیدرود با شاهین بوشهر قرارداد بست

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه اخصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: پاشازاده تا پایان فصل جاری لیگ دسته اول با سپیدرود قرارداد دارد و حتی پیش قسط هم دریافت کرده و قرارداد این مربی با تیم شاهین شهرداری بوشهر غیرقانونی است.

افشین ناظمی افزود: با توجه به اینکه حدود ۱۰ روز گذشته ما با پاشازاده قرارداد بستیم، این یک بی اخلاقی بزرگ است که این مربی با توجه به اینکه با تیم ما قرارداد دارد ، با یک تیم دیگر وارد مذاکره شده و با آن تیم قرارداد ببندد و مشخص نیست که این قرارداد چگونه ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به هرحال ما در حال تهیه شکایت بر علیه باشگاه شهرداری بوشهر هستیم که چگونه و با چه حقی این باشگاه با مربی یک تیم وارد مذاکره شده و البته از پاشازاده نیز شکایت خواهیم کرد چون وی شب گذشته عنوان کرد که امروز( سه شنبه) به رشت خواهد آمد و تیم را تمرین می دهد که متاسفانه از این امر خودداری کرده و با تیم شاهین شهرداری بوشهر قرارداد بست.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: به طور حتم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی این فدراسیون باید در این خصوص ورود کنند و جلوی این بی اخلاقی ها را بگیرند  تا دیگر شاهد اینگونه بی اخلاقی و بی انضباطی از سوی بعضی از باشگاه ها و مربیان نباشیم.

ناظمی بیان کرد: پاشازاده با وجود داشتن قرارداد و دریافت پیش قسط و بدون اجازه ما به بوشهر رفته و با تیم شهرداری بوشهر قرارداد بسته و امیدواریم که به زودی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به شکایت ما رسیدگی کنند.

وی در خصوص سرمربی جدید باشگاه نیز خاطرنشان کرد: هم اینک جلسه ای را با حضور سایر مسئولان باشگاه برگزار خواهیم کرد تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب کنیم تا این تیم بدون سرمربی نباشد و با معرفی سرمربی جدید، تمرینات نیز زیرنظر وی انجام شود.

مهدی پاشازاده شنبه هفته گذشته با تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد امضاء کرد که این مربی در دو بازی هدایت تیم سپیدرود را برعهده داشت که حاصل آن کسب یک تساوی در دربی گیلان برابر ملوان و یک شکست مقابل تیم گل ریحان البرز بود.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شهرداری بوشهر سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که حالا در بین چهار کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول کشور قرار گرفته و البته از میان فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت قرار است دو تیم سقوط کنند که شرایط جدولی و نتایج به گونه‌ای است که خوزستانی‌ها وضعیت بغرنجی داشته باشند. مردم این استان این خطر را پذیرفتند که احتمال دارد که حداقل یکی از دو تیم ناکام در این فصل، خوزستانی باشد و از طرفی هواداران فولاد خوزستان از حالا نگران فصل بعد هستند.
عبدالله ویسی این روزها به عنوان سرمربی فولاد مشغول فعالیت است و بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به وضعیت قراردادی این سرمربی شرح وضعیت داد: ما با آقای ویسی هستیم و قرارداد یک فصل و نیم است. به شرط حیات تلاش می‌کنیم تا با یک هم افزایی خوب جلو برویم. انسان‌ها باید از اتفاقاتی که پیش می‌آید درس بگیرند چون این تجربه است. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن تیم ما نبوده و برگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان باشیم که نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم اعتبار دارد و تلاش داریم برای فصل بعد جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

او درباره تغییرات احتمالی با توجه به وضعیت سخت فولاد توضیح داد: دلایل زیادی فولاد را به این روز انداخته. کارشناسان و مردم قطعا بهتر از من اطلاع دارید. الان ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این ۶ بازی، امتیازات لازم را بگیریم و به حول قوه الهی و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، امتیازات لازم را بگیریم. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان اعتقاد دارم. بازیکنان باتجربه ما وضعیت را درک کردند و مدیریت باشگاه در ۲-۳ روز اخیر جلساتی برگزار کرده تا قطعا حمایت لازم را از تیم ایجاد کند.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که برکناری ایگناسیو مارتینز و احمد آل نعمه را از تصمیمات احساسی او دانست، گفت: احساسی که بعید می‌دانم و من از تصمیمم در خصوص مارتینز دفاع می‌کنم. اگر برگردیم به آن روز، شما به آرشیو خبرگزاری خودتان برگردید نظر کارشناسان را هم بخوانید متوجه می‌شوید. در خصوص برکناری احمد آل نعمه هم ایشان تا پیش از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند که ما هم الان خدمتشان هستیم. این تصور نباید ایجاد شود که ما ۴ سرمربی عوض کردیم. ما با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و عرف است که آقای آل نعمه تا زمان انتخاب سرمربی بعدی، در کنار ما باشد که زحمات زیادی کشید.

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد