Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه ۲۶ خرداد برای رسیدگی به درخواست علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی‌فر، مبنی بر درخواست الباقی مطالبات قرارداد سال ۹۸ آنها از باشگاه پیام خراسان برگزار شد.

بازیکنان در این نشست دریافت الباقی مبالغ قراردادشان را تا پایان نیم فصل اول سال ۱۳۹۸ مطرح کردند و نماینده باشگاه هم درخواست مهلت تا ۱۵ تیر جاری را داشت که مشروح اظهارات طرفین در صورت جلسه منعکس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به این که تا تاریخ مذکور پرداخت الباقی مبالغ، انجام نشده و رضایت بازیکنان جلب نشده است، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با اعلام ختم رسیدگی، رای زیر را صادر کرد.

نظر به این که علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی‌پور به عنوان بازیکن با باشگاه پیام خراسان تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر سال ۱۳۹۸ در مسابقات شرکت کرده و مبلغ تعیین شده از سوی سازمان لیگ تا پایان نیم‌فصل اول سال ۱۳۹۸، معادل چهل و پنج درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند، ادعای بازیکنان مشروحه فوق، حمل بر صحت تشخیص داده شد.

به این ترتیب با استناد به صورت جلسه سازمان لیگ با باشگاه‌ها، باشگاه پیام خراسان مکلف است تا نیم فصل سال ۱۳۹۸ چهل و پنج درصد از مبالغ قرارداد این بازیکنان را پرداخت کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال کمیته انضباطی باشگاه پیام خراسان پارسی خبر سال ۱۳۹۸ نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد