Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر برای فروش لائوتارو مارتینز به بارسلونا، پیشنهاد 70 میلیون یورویی به علاوه جونیور فیرپو را می پذیرد؛ این ادعایی است که موندو دپورتیوو مطرح کرده است.

بارسلونا با وجود نداشتن منابع مالی لازم برای پرداخت 111 میلیون یورو نقد به اینتر جهت جذب لائوتارو مارتینز، همچنان نسبت به این انتقال امیدوار است. در همین راستا، بارسلونا می خواهد با ارائه پیشنهاد پول و معاوضه یک بازیکن، لائوتارو مارتینز را به این باشگاه بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز از اینتر نمی خواهد 111 میلیون یورو پرداخت کند اما  پیشنهادی معادل این مبلغ به نراتزوری ارائه کرده است. حدود یک ماه پیش بود که بارسلونا برای جذب این مهاجم 22 ساله آرژانتینی، پیشنهادی 70 میلیون یورویی به علاوه جونیور فیرپو، فول بک چپ خود به اینتر ارائه داد. در ابتدا این پیشنهاد مورد توجه اینتر قرار نگرفت زیرا بارسلونا ارزش جونیور فیرپو را 41 میلیون یورو تعیین کرده بود. حالا با گذشت زمان، اینتر نسبت به پذیرش جونیور فیرپو، مدافع چپ 23 ساله اسپانیایی در این معامله راضی شده و پیشنهاد بارسلونا را می پذیرد. اشلی یانگ 34 ساله، تنها مهره قابل اتکا آنتونیو کونته در جناح چپ تیمش است و جذب یک فول بک چپ تهاجمی جوان، می تواند تیم کونته را به خوبی تقویت کند.

در همین راستا بخوانید:

پیشنهاد بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز؛ 70 میلیون یورو و جونیور فیرپو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز جونیور فیرپو میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود